,

بازار فروش پنجره آلومینیومی ساده

پنجره های آلومینیومی، به دلیل استحکام بالا و نصب آسان، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، ولی در میان نمونه های مختلف این محصول، پنجره آلومینیومی ساده بیشترین کاربرد را داشته است، به طوری که بخش عظیمی از بازار فروش پنجره های آلومینیومی مربوط به این محصول خواهد بود.

بازار فروش پنجره آلومینیومی ساده

همه چیز درباره پنجره آلومینیومی ساده

همه چیز درباره پنجره آلومینیومی ساده

در حقیقت پنجره های آلومینیومی، از جمله لوازم پرکاربرد در صنعت ساختمان می باشد که در دو نوع مات و شفاف تولید می گردند و به همراه فریم در محل مورد نظر نصب خواهند شد و البته لازم به ذکر است که این نمونه از پنجره ها نصب سریع و آسانی خواهند داشت.

و اما از مزایای پنجره های آلومینیومی باید گفت که، بسیار سبک می باشد و وزن آن ها نسبت به پنجره های پی وی سی خیلی کم تر بوده، ولی با وجود وزن کم، از استحکام بالایی برخوردار می باشند و هم چنین مقاومت زیادی در برابر شرایط جوی از خود نشان می دهند.

هم چنین برای  پنجره های آلومینیومی، از شیشه های یک، دو و سه جداره می توان استفاده نمود و به دلیل ظاهر ظریف، شکیل و تنوع بالا در طرح و رنگ می توان گفت که به عنوان یکی از عوامل مهم در زیبا سازی نمای ساختمان شناخته شده است.

عموما اجزا تشکیل دهنده پنجره های آلومینیومی، شامل فریم، شیشه، قاب و یراق آلات می باشد.

و در مجموع پنجره های آلومینیومی ساده در دو نوع پروفیل st و کرونت تولید می گردند که تفاوت این دو نمونه از پنجره در هندسه سطح مقطع پروفیل آلومینیومی آن ها می باشد.

بیشتر بخوانید :  خرید مستقیم پنجره آلومینیومی تک جداره

البته پنجره های st، نسبت به پنجره های کرونت از کیفیت بالا تری برخوردار هستند، زیرا پنجره های کرونت عایق نبوده و در ضمن از یراق آلات ضعیف تری در آن ها استفاده می گردد.  در حالی که در پنجره های st از پروفیل های قوی تری استفاده می شود و هم چنین از بهترین یراق آلات در این نمونه از پنجره ها استفاده خواهد شد.

خرید عمده پنجره آلومینیومی ساده

خرید عمده پنجره آلومینیومی ساده

پنجره های آلومینیومی یکی از پر طرفدارترین محصولات موجود در صنعت ساخت درب و پنجره می باشد که همواره افراد زیادی برای ساختمان های در حال ساخت خود، تمایل به خرید پنجره آلومینیومی را از خود نشان می دهند.

البته در میان نمونه های مختلف پنجره های آلومینیومی، بازار پنجره ساده نسبت به محصولات دیگر درب و پنجره از رونق بیشتری برخوردار می باشد، به طوری که تولید کنندگان درب و پنجره، این نمونه از تولیدات خود را به صورت عمده و جزئی در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهند داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *