,

کاشی پرسلان 80*80 با قیمتی منحصر بفرد

کاشی پوششی است که برای انواع محیط های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع کاشی، کاشی پرسلان 80*80  است که قصد داریم شما را به آشنایی با آن دعوت کنیم.

کاشی پرسلان 80*80 با قیمتی منحصر بفرد

کاشی پرسلان 80*80 چه ویژگی هایی دارد؟

کاشی پرسلان 80*80 چه ویژگی هایی دارد؟از زمانی که انواع سرامیک و کاشی، جای موزاییک و سنگ را در صنعت ساختمان سازی به خود اختصاص دادند؛ تولید کنندگان این محصولات نیز بر آن شدند تا محصولات خود را در سایز و ابعاد مختلف و همچنین در کیفیت و نوع های مختلف جهت حفظ صدر نشینی این محصول تولید نمایند.

نوعی از این محصولات کاشی پرسلان است.

اما ویژگی کاشی پرسلان 80*80 چیست و چرا به محبوبیت کافی و فروش بالا رسیده است؟

بسیاری از نصابان و پیمانکاران کاشی و سرامیک در گذشته معتقد بودند که سرامیک دوام و انعطاف پذیری کافی را نداشته و این برای این محصول یک نوع ضعف به شمار می آمد که تولید کنندگان بر آن شدند که نوع جدیدی از کف پوش را در همین خانواده تولید نمایند.

خصوصیات کاشی پرسلان:

کاشی‌ های پرسلان با استفاده از خاک رس بسیار خاص به علاوه ماسه ریز دانه و فلدسپات ساخته می‌ شود. سپس کاشی‌ها در دمای بالاتر از دمای پخت سرامیک حرارت داده می‌ شوند، این موضوع کمک می‌ کند تا این کاشی‌ ها دوام و مقاومت بالاتری داشته باشند.

نکته دوم وزن بالای کاشی پرسلان است. کاشی های پرسلان ضخامت بالا و وزن بالایی دارند و نکته سوم این است که این نوع کاشی ها ظاهری شبیه به سنگ دارند. یعنی نمایی نهایی آنها قدری شبیه به نمای سنگ کاری شده است.

بیشتر بخوانید :  مرکز فروش کاشی پرسلانی نما

به طبع چنین کاشی های با ضخامتی که مخصوص کف سازی است، معمولا در سایزهای بالایی تولید می شود و این سایز بندی معمولا از طول و عرض ۵۰ تا ۸۰ در بازار موجود است.

با اینکه این پس از نصب ابعاد قدری زیباتر از سایزهای کوچکتر در می آید، اما نصب آن به دلیل سنگینی، ضخامت بالا و سختی در برش زدن باید توسط نصاب های ماهر انجام گردد. با این وجود خرید و نصب آنها به دلیل مقاومت بالا و زیبایی خاصی که دارند شما را راضی خواهد نمود.

از دیگر مزایای این نوع کاشی ها می توان به لکه پذیری کمتر ، مقاومت بیشتر در برابر رطوبت و عمر بالا در محیط های با تردد بالا اشاره نمود.

خرید بدون واسطه کاشی پرسلان 80*80

خرید بدون واسطه کاشی پرسلان 80*80طبیعتا این سوال پیش می آید که خرید کاشی پرسلان 80*80 چگونه امکان پذیر است؟

باید بدانید که هر کیفیتی قطعا قیمت بالاتری را نیز با خود خواهد داشت و کاشی های پرتلان نیز به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب تر و روند تولید طولانی تر، قیمت بالاتری نسبت به هم خانواده های خود دارند. اما به دلیل جواب دهی به انتظارات، مورد توجه قرار گرفته اند و در سطح وسیعی به فروش می رسند.

برای خرید عمده و بدون واسطه بهتر است به سایت های اینترنتی تولید کنندگان مراجعه نمایید. اما اگر قصد خرید جزیی را دارید؛ بهتر است سری به بازارهای مصالح در سطح شهر خود بزنید مانند این مه برای دریافت قیمت ورق فلزی طرح دار چنین مواردی را رعایت می کنید تا بتوانید انواع کاشی پرسلان را نیز در سایزهای مختلف انتخاب و خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید :  پخش عمده کاشی نما ساختمان
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *