,

مرکز پخش پنجره آلومینیومی رنگی

در گذشته پنجره ها از جنس چوب بودند که کارایی لازم را در برابر ضربه نداشتن اما بعد از مدتی پنجره آهنی به بازار آمد که آن هم معایب خودش را داشت و مهمتر از همه خیلی سنگین بود. اما امروزه پنجره آلومینیومی رنگی تولید شده است که مزایای زیادی نسبت به دیگر مدل ها دارد و زیبایی خانه را دو چندان می کند و مرکز پخش این نوع پنجره از هر رنگی در ساخت این مدل استفاده کرده است.

مرکز پخش پنجره آلومینیومی رنگی

اطلاعاتی درباره پنجره آلومینیومی رنگی

اطلاعاتی درباره پنجره آلومینیومی رنگی بازار پنجره رنگی مملو از این محصول است که خریدار را دچار تردید در انتخاب کالا می کند رنگ بندی این محصول دارای تنوع بسیار بالایی است و خریدار هر کدام را که بخواهد تولید کنندگان برای او آماده می کنند.
اطلاعاتی درباره پنجره آلومینیومی رنگی که هر فرد باید بداند تا یک انتخاب درستی داشته باشد را در این مطب خلاصه وار بیان می کنیم

پنجره های آلومینیومی قدمت دیرینه ای دارند که به مرور زمان ساخت آنها پیشرفت کرده است و ورق های آن محکم تر از قبل شده است این محصول را با شیشه های دو جداره ساخته اند که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و عایق خوبی برای سرما و گرما می باشد.

رنگ بندی که در ساخت این پنجره استفاده شده است باعث شده انعکاس نور در آن زیبایی خیره کننده ایجاد کند و چشم هر بیننده ای را خیره کند، این رنگ به طور ثابت بوده و بر اثر شست و شو بی رنگ نمی شود همینطور این رنگ بر اثر نور مستقیم خورشید نیز از بین نمی رود.

بیشتر بخوانید :  خرید مستقیم پنجره آلومینیومی تک جداره

این پنجره می تواند مقاومت بالایی در برابر زلزله داشته باشد و ایمنی خانه و شخص را در امان نگه دارد و طبق اصول ایمنی ساخته شده است.

قیمت روز پنجره آلومینیومی رنگی

قیمت روز پنجره آلومینیومی رنگی این پنجره تقاضای زیادی در بازار دارد چون در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و در سایز بندی های مختلفی ساخته می شود و بستگی به نوع اتاق کوچک یا بزرگ ساخته می شود و مشتری با هر سایزی که دوست دارد می تواند آن را سفارش دهد.

قیمت پنجره بستگی به ابعاد آن دارد هر چقدر کوچک تر باشد قیمت آن کمتر و هر چه بزرگتر باشد مسلما قیمت بالا تری دارد چون مواد مصرفی در آن بیشتر است و نیروی انسانی که در این ساخت بوده زیاد است.

قیمت روز پنجره آلومینیومی رنگی نیز بسته به نوسانات بازار متفاوت خواهد بود چون قیمت مواد اولیه هر روز متفاوت است و یک محصول به صورت روزانه قیمت گذاری می شود و معمولا آن را بر اساس وزن به فروش می رسانند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *