,

مرکز فروش پنجره کرتین وال

پنجره کرتین وال، نوعی نمای شیشه ای است، که به طور گسترده در ساختمان های بلند مورد استفاده قرار می گیرد. مواد به کار رفته در ساخت این محصول، شیشه و پروفیل آلومینیوم است، که از ضخامت بسیار کمی برخوردار بوده و وزن آن سبک است. مرکز فروش پنجره کرتین وال، بهترین محصول را با توجه به استاندارد های کیفی بالا و مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت، در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. 

مرکز فروش پنجره کرتین وال

ویژگی بارز پنجره کرتین وال

ویژگی بارز پنجره کرتین وال یکی از ویژگی های منحصر به فرد پنجره کرتین وال، این است که به عنوان عایق بسیار عالی عمل کرده و نقش عایق رطوبتی و عایق حرارتی را به نحو احسنت ایفا می کند. بنابراین، از نفوذ رطوبت و آب به درون ساختمان جلوگیری کرده و مانع از اتلاف انرژی به میزان قابل توجهی می گردد. در نتیجه، هزینه های مربوط به انرژی بسیار کاهش پیدا کرده و از لحاظ اقتصادی، بسیار مقرون به صرفه است. پنجره کرتین وال، در شرایط آب و هوایی متفاوت و در برابر عوامل متنوع، بسیار بادوام و مقاوم است. 

از آنجایی که این پنجره در ساختمان های بلند مورد استفاده قرار می گیرد، در مقابل وزش باد شدید و زمین لرزه بسیار مقاوم هستند. مهم ترین ویژگی پنجره کرتبن وال، با توجه به استفاده از مواد سبک در ساخت آن، انتخاب مناسبی برای پوشش خارجی ساختمان و بسیار مقرون به صرفه است. از دیگر ویژگی های این محصول، از دستبرد و سرقت جلوگیری می کند و از طرفی، هزینه تعمیر و نگه داری آن، بسیار مناسب و ارزان است. 

بیشتر بخوانید :  نمای کرتین وال فریم لس : اجرا + مشخصات فنی

بکارگیری پنجره کرتین وال برای ساختمان، جلوه ای زیبا و چشم نواز به ساختمان می بخشد. البته، ناگفته نماند، که این نمونه از شیشه ها در رنگ بندی های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد. استفاده از رنگ های زیبا، جذابیت بیشتری به نمای ساختمان می بخشد. یکی از مشخصه های که در ساخت این پنجره استفاده شده است، ویژگی رفلکس شیشه های این محصول است. بنابراین، امکان دیدن داخل ساختمان در طول روز دیگر امکان پذیر نیست. متناسب با نوع شیشه و با انتخاب صحیح، می توان محیطی آرام و دلنشین ایجاد کرد. 

قیمت روز پنجره کرتین وال

قیمت روز پنجره کرتین وال قیمت پنجره کرتین وال به صورت روزانه، از طرق مختلفی امکان پذیر است و با توجه به نوع داخلی یا خارجی بودن پروفیل آن، از قیمت های مختلفی بهره می برد. خرید به طور مستقیم و بدون واسطه، بسیار مقرون بصرفه و قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود. در هنگام خرید، حتما مشاوره های لازم را از کارشناسان فعال در زمینه خرید و فروش دریافت نمایید. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *