مرکز خرید سازه کرتین وال

یکی از سازه های بسیار سبک و مقرون به صرفه و مورد تأیید و اطمینان بسیاری از معماران و طراحان، سازه کرتین وال می باشد که با برخورداری از استحکام سازه ای بالا و جلوه و زیبایی خاص، در بسیاری از پروژه ها و ساختمان های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز خرید این سازه های مدرن و مقاوم با ارائه برترین سازه ها توانسته اند توجه و مقبولیت بسیاری از مهندسان و معماران را به خود جلب نمایند.

مرکز خرید سازه کرتین وال

نمای کرتین وال شیشه ای می تواند در برابر زلزله مقاوم باشد، اما باید توجه داشت که مقاومت آن به عوامل مختلفی مانند طراحی، جنس شیشه، سیستم نصب و … بستگی دارد. در طراحی نمای کرتین وال شیشه ای باید از روش های مهندسی و بهینه سازی استفاده شود تا مقاومت آن در برابر زلزله افزایش یابد. همچنین، استفاده از شیشه های مقاوم در برابر ضربه و شوک و نصب صحیح آنها نیز می تواند مقاومت نمای کرتین وال را در برابر زلزله افزایش دهد. در کل، با توجه به اینکه زلزله یکی از عوامل مهم در ایجاد خسارت در ساختمان ها است، توصیه می شود که در طراحی و نصب نمای کرتین وال شیشه ای به مقاومت آن در برابر زلزله توجه کافی شود.

شیشه های مورد استفاده در کرتین وال

برای نمای کرتین وال از شیشه‌های لمینت سکوریت شده استفاده می‌شود. این شیشه‌ها دارای دو یا چند لایه شیشه‌ای هستند که با استفاده از فیلم پلی وینیل بوتیرال (PVB) به هم چسبیده‌اند. این فیلم پلی وینیل بوتیرال باعث ایجاد ایمنی بیشتر در صورت شکستن شیشه می‌شود، زیرا شیشه‌های شکسته به هم چسبیده و در نتیجه از ریختن قطعات شیشه‌ای جلوگیری می‌کند. همچنین، شیشه‌های لمینه شده دارای خصوصیات عایق حرارتی و صوتی نیز هستند که می‌تواند در کاهش هزینه‌های انرژی و بهبود کیفیت صدا در داخل ساختمان موثر باشد.

بیشتر بخوانید :  سفارش عمده کرتین وال ساختمانی

همه چیز درباره سازه کرتین وال

همه چیز درباره سازه کرتین وال سازه کرتین وال یکی از مدرن ترین و جدید ترین سیستم های نمای ساختمان می باشد که با بهره مندی از ساختاری مقاوم و مستحکم، در بسیاری از پروژه ها و ساختمان های امروزی کاربرد دارد.

این سازه ها در زمره بهترین نماهای شیشه ای قرار می گیرند که از مصالح بسیار سبک و کم وزن مانند آلومینیوم و شیشه ساخته شده و از نظر ظرافت و زیبایی در طراحی بی نظیر و خارق العاده می باشد.

استفاده از این سازه ها در طراحی نماها، به دلیل زیبایی بصری خاصی که به ظاهر نما می بخشد بسیار توسعه و گسترش یافته است و ساختار آنها به گونه ای می باشد که می توان آنها را عایق نموده و از ساختمان در برابر بسیاری از آسیب ها و تهدیدات جوی محافظت نمود.

بازار سازه کرتین به دلیل مزیت های فراوان و منافع بی شمار از رونق بالایی برخوردار بوده و تنوع ویژگی ها و خصوصیات آن بسیار منحصر به فرد می باشد.

سبکی وزن و کاهش بار وارده بر ساختمان، امکان کاربرد به صورت پیش ساخته، جلوه بصری خاص و رویایی در روز و شب، صرفه جویی در انرژی، صرفه جویی در وقت و سرعت بالای نصب، عایق بندی در مقابل صوت و حرارت و رطوبت، نوردهی بیشتر به ساختمان، صرفه جویی در هزینه ها، کیفیت و مطلوبیت بالا، مقاومت در برابر بسیاری از وقایع طبیعی، مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی و مقبولیت فراوان در بین معماران و مهندسان ساختمان، همه از امتیازات و ویژگی های ممتاز این سازه های مدرن و با کیفیت می باشد.

بیشتر بخوانید :  ارائه کننده کرتین وال نمای شیشه ای

فروش ویژه سازه کرتبن وال

فروش ویژه سازه کرتبن وال فروش سازه کرتین وال با کیفیت بالای قطعات و سهولت در اجرا و زیبایی و جلوه خاص، با شرایط ویژه برای خریداران عرضه می گردد که با خرید و کاربرد آن در نما، باعث صرفه جویی در بسیاری از هزینه ها و وقت شما می گردد.

این سازه های سبک و مدرن برای ساختمان شما یک سازه مجزا و ایده آل محسوب می گردد، که دارای مزیت های فراوان بوده و یکی از آپشن های مهم و موثر در درخشش نمای ساختمان شما می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *