قیمت مناسب نما چوبی HPL

 نما چوبی HPL مخفف واژه ورق لمینیت فشرده است و نام دیگر آنها فرمیکا می باشد. با استفاده از لایه های متنوع کرافت تهیه می شوند. نماهای چوبی HPL در قیمت های مناسب ارائه می شوند.

قیمت مناسب نما چوبی HPL

همه چیز درباره نما چوبی HPL

همه چیز درباره نما چوبی HPL در این بخش قصد داریم اطلاعات کلی در مورد نما چوبی HPL ارائه کنیم تا با همه چیز این محصول آشنا شوید.  هنگام تهیه محصول، کاغذهای کرافت را با رزین ترموست ترکیب می کنند و با استفاده از دما و فشار زیاد ورق ها را به یکدیگر متصل می کنند تا یکدست شوند.

رزین به دلیل مقاومت بالا و قدرت چسبندگی فوق العاده، در این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. تغییرات آب و هوایی هیچ تغییری در کیفیت نما چوبی HPL، ایجاد نمی کنند. این محصولات از طرح ها، ضخامت، سایز ها و … متنوعی تهیه می شوند.

نما چوبی HPL به منظور زیباسازی نمای ساختمان و طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. در مراکز اداری، بیمارستان ها، سرویس های بهداشتی، کابینت آشپزخانه، کمد رختکن و … کاربرد فراوانی دارند. به دلیل قابلیت شست و شوی سریع و ضد باکتری بودن استفاده از آنها در بیمارستان ها، رستوران ها و هتل ها  از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این محصول چگالی کمی دارد و به دلیل خاصیت ارتجاعی در ساختمان های ضد زلزله استفاده می گردد. در برابر ضربات مختلف مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و مقاومت مکانیکی بالایی دارد. به دلیل تنوع در رنگ و طرح مورد توجه طراحان دکوراسیون قرار گرفته اند.

در برابر اشعه مضر خورشید مقاوم است و دچار تغییر شکل نمی شود. طبق بررسی ها تا 30 سال بدون تغییر می ماند. از دیگر قابلیت این محصولات مقاومت بالا در برابر آتش است، زیرا ذوب نمی شود و منفجر نمی گردد. در برابر رطوبت مقاوم هستند، تا جایی که مشهور به دیوار ضد باران می باشند.

بیشتر بخوانید :  خرید نمای سمنت برد با قیمت ارزان

موجب تهویه هوا و کاهش عبور سرما و گرما به داخل بنا می گردند. این نماها ضد خش هستند، زیرا لایه خارجی آنها از ملامین تشکیل شده است و مواد شیمیایی به محصول آسیب نمی رسانند.

HPL ها موجب بازتاب نور خورشید نمی شوند و در برابر تغییرات دما، دچار تغییر شکل نمی شوند. همچنین این محصولات در برابر صدا و گرما به عنوان یک عایق عمل می کنند.

فروش ویژه نما چوبی HPL

فروش ویژه نما چوبی HPL فروش نما چوبی HPL به صورت عمده و بدون حضور واسطه صورت می گیرد.

بازار نما چوبی به دلیل کیفیت بالا، از رونق فراوانی برخوردار می باشد و فروش ویژه این محصول با استقبال افراد زیادی مواجه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *