قیمت فروش پروفیل کرتین وال باکیفیت

قیمت فروش پروفیل کرتین وال با توجه به کیفیت و ابعاد آن مشخص می شود. پروفیل کرتین وال با کیفیت فروش بسیار زیادی در کشورمان داشته و تعداد زیادی از آن هر ساله به کشورهای دیگر هم فروخته می‌شود.

قیمت فروش پروفیل کرتین وال باکیفیت

خصوصیات ویژه پروفیل کرتین وال

خصوصیات ویژه پروفیل کرتین وال هدف اصلی سیستم پروفیل کرتین وال، محافظت از فضای داخلی ساختمان در برابر پدیده های طبیعی بیرونی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب ، تغییر دما ، زلزله ، باران و باد است.  این محافظت را می توان به دو دسته اصلی یعنی ایمنی ساختاری و کنترل محیط زیست داخلی از هم تفکیک کرد.  مشکلات ایمنی ساختاری شامل خرابی اجزاء دیواره ، مواد روبرو و بست ها می باشد.  مشکلات کنترل محیط زیست داخلی شامل اتلاف بیش از حد انرژی ، کنترل صدا ، رشد قالب ، تراکم آب داخلی و نشت آب است، که با استفاده از پروفیل کرتین وال رفع خواهند شد.

حفظ این محافظت برای عمر ساختمان به صورت ایده آل و بدون تعمیرات دوره ای و یا نوسازی کامل با استفاده از این پروفیل ها، ضروری است. خوشبختانه تجربه نشان داد كه عمر سیستم پروفیل کرتین وال به دلیل نیازهای كاربردی چندگانه پیچیده و درهم تنیده یك سیستم ، می تواند عمر ساختمان را طولانی تر كند.  به عنوان مثال ، آب بندی خرابی عملکردی در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید و / یا خستگی استرس خط سیلانت ناشی از حرکات مختلف ساختاری اجزای دیواره و قاب ساختمان (مانند انبساط حرارتی یا انقباض ، تغییر باد یا چرخش بار باد ، تغییر شکل بار مرده ، بین طبقه زنده)  انحراف بار ، و رکود داستان بین طبقه) می تواند زنجیره ای از خرابی های عملکردی را ایجاد کند ، به عنوان مثال ، نشت آب منجر به خیس شدن مواد عایق (اتلاف انرژی) یا رشد قالب (ساختمان هوای بیمار) یا زنگ زدگی سیستم اتصال منجر به خرابی ساختاری می شود.

بیشتر بخوانید :  فروش ویژه پروفیل نمای کرتین وال

قیمت پروفیل کرتین وال با توجه به ضخامت و نوع مواد استفاده شده در ساخت آن متفاوت است. ابعاد پروفیل کرتین وال می‌تواند تا 28 سانت هم باشد و این تفاوت در ابعاد باعث تغییر در قیمت آن می‌شود. همچنین، نوع مواد استفاده شده در ساخت پروفیل کرتین وال نیز می‌تواند متفاوت باشد، مانند استفاده از آلومینیوم بیلت درجه یک یا بازیافتی، یا استفاده از فولاد برای رینفورس کردن پروفیل به جای استفاده از پروفیل بزرگتر آلومینیومی، یا استفاده از لاستیک های EPDM به جای PVC و غیره. هر کدام از این مواد دارای قیمتی متفاوت هستند که باعث تفاوت در قیمت پروفیل کرتین وال می‌شوند. بنابراین، برای خرید پروفیل کرتین وال باید به ضخامت و نوع مواد استفاده شده توجه کرد تا قیمت مناسبی برای آن پیدا شود.

می‌توان قیمت پروفیل کرتین وال را با یکدیگر مقایسه کرد.  و برای این کار باید به مشخصات هر پروفیل و نوع و کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن‌ها توجه کرد. همچنین باید به نام تولید کننده و محل تولید آن‌ها نیز توجه کرد. برای مقایسه قیمت پروفیل کرتین وال، می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید و قیمت‌های آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می‌توانید از سایت‌های معتبری که قیمت پروفیل کرتین وال را درج کرده‌اند، استفاده کنید. در هر صورت، قبل از خرید پروفیل کرتین وال، بهتر است از کیفیت و قیمت آن اطمینان حاصل کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

عرضه پروفیل کرتین وال در سراسر کشور

عرضه پروفیل کرتین وال در سراسر کشور عرضه پروفیل کرتین وال در سراسر کشور صورت گرفته و قیمت پروفیل کرتین وال بسیار مناسب و ارزان بوده است.

بیشتر بخوانید :  نصب کرتین وال با بهترین کیفیت در کرج

هزینه نگهداری و نوسازی پروفیل کرتین وال تأثیر بسیار مهمی در هزینه چرخه ساختمان دارد.  این تأثیر هزینه فقط در صورت تعیین دوام کلیه عملکردهای دیوار پرده قابل ارزیابی است.خوشبختانه به دلیل پیچیدگی کارکردهای کرتین وال درهم تنیده ، در این زمینه اقدامات زیادی انجام شده است.  در این مقاله ، امکان استفاده از مفهوم جداسازی عملکردی (FIC) در طراحی سیستم پروفیل کرتین وال به منظور کاهش زیاد تداخلات بین عملکردهای مختلف دیوار پرده برجسته شده است.  ادامه توسعه FIC در آینده ممکن است به یک روش قابل اعتماد برای ارزیابی تأثیر هزینه یک سیستم دیواره پرده بر هزینه چرخه ساختمان منجر شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *