قیمت فروش عایق حرارتی نما در تهران

برای اهمیت استفاده از عایق حرارتی نما  فقط همین نکته که تا 70 درصد می تواند باعث کاهش مصرف انرژی در ساختمان شود می تواند عامل تعیین کننده ای باشد.بعلاوه بر این مورد عوامل زیر هم مزید بر علت انتخاب بعنوان اولین مورد انتخاب شده مشتریان عزیز است.

1-زیبایی ساختمان بعلت تنوع در رنگ و طرح های جذاب

2-افزایش قیمت و مشتری پسندی ساختمان

3-جلوگیری از نفوذ نم به ساختمان مخصوصا برای مناطق مرطوب و بارانی 

4-ایمنی بیشتر در هنگام وقوع زلزله بعلت وزن کم

5-قابلیت استفاده آسان و بدون هزینه تخریب و کثیف کاری و… برروی ساختمان های قدیمی

6-اجرای سریع در هنگام نصب و هزینه تعمیر کم

7-در مناطق آب و هوایی چهارفصل ایران دارای استقامت و مقاوت طولانی است.

8- بی ضرر بودن برای محیط زیست

9- و …

قیمت فروش عایق حرارتی نما در تهران

عایق حرارتی نما چه نوع عایقی است؟

عایق حرارتی نما چه نوع عایقی است؟ در سال های اخیر فروش عایق حرارتی نما رواج فراوانی یافته است و دارای سیر صعودی در استفاده در ساختمان های دنیا می باشد. از جمله عوامل موثر در این افزایش کاربرد می توان به مناسب بودن قیمت عایق حرارتی نما در مقایسه با دیگر انتخاب ها،وزن کم،نصب و استفاده سریع،زیبایی مسحور کننده بعلت تنوع در رنگ و طرح های جذاب و مدرن و…اشاره کرد. این عایق برای سطوح بیرونی دیوارها و زیر سقف ها کاربرد دارد. این عایق ها معمولا از یک لایه عایق حرارتی مانند پلی استایرن یا پشم معدنی،تشکیل شده است که بوسیله ملات های پلیمری وسیمانی مسلح،سطح آن پوشانده می شود. این عایق هزینه بسیار کمتری نسبت به انتخاب هایی که از نظر زیبایی شبیه آن هستند دارد.هنگام استفاده از این مصالح در واقع دوکار انجام گرفته است هم اینکه زیبایی ساختمان و نماسازی آن انجام گرفته است و هم اینکه ساختمان شما عایق کاری شده است.ماندگاری این عایق ها با کیفیت و راندمان بالا حداقل تا 20سال می باشد.

فروش عایق حرارتی نما با قیمتی منحصر به فرد

فروش عایق حرارتی نما با قیمتی منحصر به فرد بعلت نوسانات ارزی و بحران کرونا و بحرا نهای اقتصادی دیگر متاسفانه قیمت ها روزانه یا حتی در برخی مواقع بصورت ساعتی تغییر می کنند و متاسفانه این در عایق های حرارتی نما بسیار بیشتر می باشد چون این محصول بسیار وابسته به واردات می باشد. اما ما با توجه بعه سابقه و مهارتهای ارتباطی خودمان تمام تلاشمان را انجام می دهیم که با از بین بردن واسطه ها و تامین مواد از کارخانه های تولیدکننده یا واردکنندگان دست اول،با بهترین قیمت این محصول را در اختیار شما قرار دهیم تا با خیال راحت مراحل پیانی ساخت ساختمان زیبای خود را انجام دهید.البته برای اینکه از این امر اطمینان پیدا کنید نمونه قیمت محصولات ما را با دیگر همکارن مان مقایسه کنید د اطمینان حاصل کنید که قیمت ما،کمترین قیمت می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *