قیمت فروش سفال تراکوتا به صورت عمده در کشور

همانطور که میدانید از دیرباز یا بهتر است بگوییم از زمانی که انسان ها غار نشینی را ترک کردند همواره بدنبال ساخت سرپناهی امن با مصالحی که در پیرامونش وجود داشته بوده است.

انسان ها کم کم با یادگیری فنون مختلف به مرغوبیت و استحکام مصالح مورد استفاده پرداختند تا اینکه از آجر در ساختن خانه استفاده نمودند، با گذر زمان جنس آجر ها بهتر شد و اگر شما بخاطر داشته باشید در دهه های گذشته نمای بیشتر خانه ها نیز آجری بود.

امروزه با پیشرفت های رخ داده در این صنعت نوعی آجر و سفالی ساخته شده که به آن سفال تراکوتا میگویند و در نمای ساختمان های جدیدی که ساخته میشود به کار میبرند.

قیمت فروش سفال تراکوتا به صورت عمده در کشور

 

کاربردهای سفال تراکوتا درجه یک

کاربردهای سفال تراکوتا درجه یک

از کاربرد سفال تراکوتا میتوان به استفاده آن در نمای ساختمان اشاره کرد که باعث زیبایی ساختمان ها میشود و در کشور های اروپایی بسیار مورد استفاده قرار میگردد با پیشرفت های ارتباطی امروزه در ایران نیز این تراکوتا مورد استقبال قرار گرفته است این سفال تراکوتا را میتوان با کامپوزیت، آلومینیوم و… ترکیب کرد.

استفاده از سفال های تراکوتا جز روش های مدرن و خشک محسوب میشود که امروزه روش های خشک بخاطر مزیتی که دارند مانند تغییر رنگ پیدا نکردن در گذر زمان بسیار مورد توجه قرار گرفته است و استفاده از سفال تراکوتا همچنین باعث کاهش تقریبا ۵۰% زمان انجام کار میشود که این خود به تنهایی میتواند علتی باشد که تمایل به استفاده از این سفال را برای اتمام هر چه سریع تر پروژه ها افزایش دهد.

از ویژگی های دیگر آن میتوان به جذب حداقل آب نسبت به مصالح دیگر اشاره کرد که این خصیصه باعث میشود که بر طول عمر نمای ساختمان ها افزوده شود و تاثیرات یخبندان و باران اسیدی را بر روی نمای ساختمان به حداقل برساند ضمنا اسفاده از تراکوتا میتواند راهی برای جلوگیری از هزینه هایی تعمیر و تعویض نمای ساختمان که هزینه های سنگینی محسوب میشوند باشد.

مراکز خرید سفال تراکوتا در شهر اصفهان

مراکز خرید سفال تراکوتا در شهر اصفهان

برای خرید سفال تراکوتا لازم است از  مراکز فروش آن اطلاع داشته باشید و بهتر است قبل از اقدام به خرید از قیمت آن با خبر باشید و به طور عمده خرید نمایید امروزه تقاضا برای خرید و استفاده از سفال تراکوتا رو به فزونی است و همین باعث ورود افراد سودجو و کلاهبردار به بازار میشود که باید حواستان را جمع کنید تا در دام آن ها نیوفتید مراکز فروش را پیدا کنید و از مراکز مطمئن خرید کنید تا بعد از خرید دچار پشیمانی نشوید، به همین خاطر برای شما  مراکزی را در شهر اصفهان که میتوانید از آن ها سفال تراکوتا را تهیه کنید در زیر آورده ایم:

  1. کارخانه آجر سفال اصفهان
  2. کارخانه آجر سفالین و آجرنما اصفهانیان
  3. آجر سفال وطن
  4. سنگاج-فروش مصالح ساختمانی در اصفهان
  5. آجر سفالین
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *