قیمت شیشه اسپندرال درجه یک در بازار داخلی

قیمت شیشه اسپندرال درجه یک در بازارهای داخلی و خارجی با یکدیگر متفاوت بوده و بستگی به نوع آن و ابعاد و دیگر ویژگی های آن دارد. کارایی زیاد شیشه های اسپندرال سبب فروش افزایشی آنها در کشور شده است.

قیمت شیشه اسپندرال درجه یک در بازار داخلی

شیشه اسپندرال چه نوع شیشه ای است؟

شیشه اسپندرال چه نوع شیشه ای است؟شیشه اسپندرال باکیفیت یک نوع شیشه پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی محسوب می‌شود. شیشه اسپندرال ناحیه پانل های شیشه ای است که اجزای سازه ساختمان مانند ستون ، کف ، سیستم های HVAC ، سیم کشی برقی ، لوله کشی و غیره را پنهان می کند.

 شیشه اسپندرال معمولاً بین شیشه بینایی در هر طبقه از ساختمان واقع شده است. دیوار پرده و طرح های لعاب ساختاری غالباً برای دستیابی به دید طراح در مورد پروژه نهایی ، نیاز به استفاده از شیشه اسپنددرل دارند. کاربردهای شیشه ای اسپندرال با توجه به شیشه دید می توانند رنگ (های) متفاوتی یا متضاد باشند. برای جلوگیری از خرابی استرس حرارتی ، شیشه اسپنددرل باید گرم شود. Guardian تجربه گسترده ای با کاربردهای شیشه ای اسپنددرلی دارد و می تواند به معماران و صاحبان ساختمان کمک کند تا ظاهر دلخواه را کسب کنند ، ضمن اینکه خطر شکستن استرس حرارتی را کاهش می دهد.

 هنگامی که نور شیشه ای با نور زیاد یا بازتابی از نور کم مشخص می شود ، دستیابی به یک مسابقه دقیق اسپندلر می تواند دشوار باشد.  شرایط روز می تواند تأثیر چشمگیری در درک بینایی به ظاهر اسپندل داشته باشد.  به عنوان مثال ، یک روز آفتابی روشن و روشن ، شرایط مشاهده بسیار بازتابی را ایجاد می کند و ممکن است دید خوبی برای مطابقت با شیشه های اسپندرال ایجاد کند.  یک روز خاکستری و ابری ممکن است امکان انتقال دید بیشتر از قسمت بیرونی را فراهم کرده و تضاد بیشتری بین دید و شیشه اسپنددرل ایجاد کند. گاردین توصیه می کند که برای تأیید مطلوب ترین گزینه شیشه اسپندرال برای یک پروژه خاص ، مدل های مسکونی در فضای باز تهیه و تصویب شود.

خرید شیشه اسپندرال باکیفیت از درب کارخانه

خرید شیشه اسپندرال باکیفیت از درب کارخانهخرید شیشه اسپندرال با کیفیت از درب کارخانه سبب می‌شود به خاطر خرید بی واسطه هزینه کمتری پرداخت نمایید.

شیشه اسپنددرل با روشهای گرمایش شدید

 Spandrel Glass یک شیشه فرآوری شده با گرما با سرامیک است که به طور دائمی به سطح شیشه آغشته می شود.  از آنجا که شیشه ای گرم شده یا تقویت شده در آن است ، شیشه اسپندرال دو تا پنج برابر قوی تر از شیشه های آنیل شده و در برابر فشارهای بارشی یکنواخت و فشارهای حرارتی مقاوم تر است.

 با توجه به اینکه اسپندرال با استفاده از روش های گرمایش شدید ایجاد می شود ، این شیشه به ویژه در برابر شرایط حرارتی مقاوم است.  علاوه بر انتساب به ظاهری یکنواخت یک ساختمان ، از اسپندلر نیز می توان برای تهیه مناطق خاص یک ساختمان با گرما استفاده کرد ، زیرا از قابلیت های حرارتی عالی برخوردار است.  به منظور به دام انداختن و حفظ گرمای خورشیدی ، ساختمانهای صنعتی متنوعی با اسپندلر اندود شده اند.  این روش اثبات شده است ، و در سراسر جهان استفاده می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *