قیمت خرید اچ پی ال طرح چوب

اچ پی ال طرح چوب یکی از انواع ورق‌های بسیار شیک و بادوام است که با استفاده از روکش‌های طرح چوب تولید می‌شود. این محصولات دارای رنگ بندی متنوع و مقاومت شیمیایی بسیار بالا و قابلیت چسبندگی خوب به چوب و سنگ و … هستند که باعث شده است طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا داشته باشند. قیمت خرید اچ پی ال‌های طرح چوب بسته به پارامترهای مختلف از جمله نوع کیفیت اچ پی ال، رنگ بندی این ورق‌ها، ابعاد این ورق‌ها تعیین می‌شود. 

قیمت خرید اچ پی ال طرح چوب

اطلاعاتی درباره اچ پی ال طرح چوب

اطلاعاتی درباره اچ پی ال طرح چوب همانطور که گفته شد اچ‌ پی ال ورق‌هایی با رنگ بندی بسیار متنوع هستند که عموما برای تزیین پوشش داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و ویژگی‌های منحصر به فرد این ورق‌ها سبب شده است که بازار اچ پی ال از رونق بالایی برخوردار باشد. 

از جمله مهمترین کاربردهای ورق HPL می‌توان به استفاده در نمای داخلی و همچنین نمای خارجی ساختمان، سرویس بهداشتی عمومی در مکان‌های مذهبی و زیارتی، در بیمارستان‌ها و همچنین آزمایشگاه‌ها، برای زیباتر سازی فضای داخلی آسانسور، برای کابینت آشپزخانه، استخر و جکوزی و … اشاره کرد. 

یکی از مهمترین ویژگی‌های این دسته از ورقه‌ها که باعث شده در فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند قابلیت شست و شو و مقاومت خوب در برابر انواع مختلف مواد شیمیایی و شوینده‌های بهداشتی است. 

از جمله مهمترین ویژگی‌های ورقه HPL می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این ورقه‌ها دارای قابلیت ارتجاعی بسیار قابل توجه و همچنین چگالی به نسبت پایین هستند که همین موضوع سبب شده است که این دسته از ورقه‌ها در برابر زلزله بسیار ایمن باشند و همچنین بار مرده ساختمان را هم به شدت کم می‌کنند.
  • این دسته از ورق‌ها نسبت به دیگر انواع محصولات ساختمانی همانند کامپوزیت و کاشی و … دارای مقاومت مکانیکی قابل توجهی هستند.
  • در تولید این دسته از ورقه‌ها از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته و به روز استفاده شده است که باعث شده این دسته از ورقه‌ها دارای رنگی بسیار ثابت باشند و در اثر گذر زمان هم رنگ آن‌ها کمترین تغییری را به خود نخواهد دید. 
  • این دسته از ورق‌های نسل جدید در برابر آتش سوزی بسیار مقاوم هستند و شعله ور نخواهند شد.
  • رنگ بندی این دسته از تجهیزات ساختمانی بسیار متنوع است و به سادگی با دکوراسیون‌های جدید و مدرن و همچنین سنتی و قدیمی هماهنگ و ست می‌شوند. 
بیشتر بخوانید :  فروش ورق اچ پی ال و انواع آن

تولید اچ پی ال طرح چوب

تولید اچ پی ال طرح چوب تولید اچ پی ال طرح چوب در اقصی نقاط کشور صورت می‌گیرد و تولید کنندگان این محصولات در شهر تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، یزد و … فعالیت گسترده‌ای را در این زمینه انجام داده و بهترین انواع این محصولات را با کیفیتی بسیار عالی تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *