قیمت جدید ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق

ورقه های کامپوزیت از محصولاتی هستند که در موارد بسیار زیادی استفاده شده و قابلیت نصب و اجرای بسیار راحتی نیز دارند، با بررسی قیمت جدید ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق، متوجه شدیم که هر چقدر ضخامت سازه بیشتر باشد، با قیمت بالاتری نیز عرضه شده است که شما با در نظر گرفتن نوع مصرف و کاربری خود می توانید آن ها را در مدل های مخلتفی تهیه کنید.

قیمت جدید ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق

بررسی مشخصات ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق

بررسی مشخصات ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق ورقه های آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق طراحی های مختلفی داشته که برخی از آن ها به صورت تک لایه و برخی نیز در نمونه های چند لایه طراحی و تولید شده اند، استفاده از لایه های مختلف در زمینه ساخت این نوع مصالح باعث افزایش دوام آن ها شده که برخی در نمونه های ضد حریق عرضه شده اند.

هر یک از ورقه های تولیدی دارای ویژگی ها و مشخصاتی هستند که شما می توانید از آن ها در بخش نماهای ساختمان استفاده کنید، این ورقه ها مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط جوی نامناسب از جمله باران، برف و تابش مستقیم نور خورشید دارند، علاوه بر موارد ذکر شده، چیزی که باعث افزایش فروش آن ها شده است قیمت مناسب، زیبایی چشم نواز و دوام بسیار بالایی است که دارند.

ورقه های ضد حریق در نمونه های ساده و یا طرح دار تولید شده اند که برخی از آنها قابلیت خم شدگی داشته و انعطاف پذیری خوبی نیز دارند، مورد قابل ذکر دیگری که برای این ورقه ها می توان عنوان کرد نصب آسان آن ها می باشد، این نوع سازه ها در بخش های آجری، سیمانی، چوبی و حتی فلزی قابلیت نصب داشته که این کار باید توسط استادکاران خبره انجام گیرد.

بیشتر بخوانید :  توزیع کننده ورق آلومینیوم آلیاژ 1050

عرضه مستقیم ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق

عرضه مستقیم ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق قیمت ورق آلومینیوم ضد حریق در مقایسه با مدل های ساده ممکن است اندکی بیشتر باشد که برای ساخت این دست از ورقه ها از کامپوزیت های نسوز استفاده کرده اند، این مدل ورقه ها مقاومت بسیار خوبی در برابر آتش نشان داده و آن هم بخاطر استفاده از لایه های فلزی مخصوص است.

برای ساخت مدل های ضد حریق ورقه ها، تولیدی کنندگان لایه پلی اتیلن را در زمینه ساخت آن ها حذف کرده و از نمونه های آلومینیومی استفاده می کنند، شما با هر نوع کاربری که دارید قادر به تهیه نمونه های ساده و ضد حریق این سازه ها هستید که ما شما را برای خرید آن ها راهنمایی خواهیم کرد.

جهت سفارش ورقه های آلومینیوم ضد حریق کامپوزیت می توانید از طریق همین سایت اقدام کرده و با کارشناسان فروش ما تماس برقرار نمایید تا شما را در این باره راهنمایی کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *