, ,

فروش مناسب ورق طرح دار آهنی با کیفیت بالا

امروزه با گرایش افراد به سمت و سوی تزیینات با دکوراسیون داخلی سبب شده است که افراد با استفاده از ورق طرح دار آهنی به دکوراسیون داخلی و حتی نمای خارج از ساختمان، زینت بخشند. از این رو تولید کنندگان با تولید و فروش  ورق طرح دار لیزری آهنی،ورق سی ان سی فلزی، نمای فلزی طرح دار، نمای سی ان سی آهنی و پنل دکوراتیو فلزی طرح دار می پردازند.

فروش مناسب ورق طرح دار آهنی با کیفیت بالا

خرید ورق طرح دار فلزی ارزان

این روزها قیمت ورق طرح دار فلزی به دلیل بالا رفتن قیمت خرید فلز بسیار بالا رفته است. خرید ورق طرح دار فلزی ارزان به افراد این امکان را می دهد تا در هزینه های خودشان صرفه جویی کنند. البته ناگفته نماند که قیمت ورق های طرح دار فلزی بر اساس کیفیت این ورق ها تعیین می شود. هر چقدر کیفیت آن ها بالاتر باشد، قیمت بالاتری نیز دارند.
بنابراین، در هنگام خرید ورق طرح دار فلزی ارزان باید به کیفیت این ورق ها نیز توجه داشت. اگر دلیل پایین بودن قیمت ورق طرح دار فلزی، بی کیفیت بودن ورق است، بهتر است که اقدام به خرید آن ها نکنید. چون احتمالا در کوتاه ترین زمان ممکن نیاز به تعویض مجدد این ورق ها و خرید آن ها خواهید داشت.

ورق طرح دار فلزی در گروه ورق های طرح دار باکیفیت قرار می گیرد که می تواند برای محیط های ساختمانی با کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. احتمالا اولین سوالی که برای شما در هنگام خرید این ورق ها پیش می آید، این است که قیمت ورق طرح دار فلزی چقدر است؟ به طور کلی، این ورق ها به دلیل داشتن تنوع بالا، می توانند با قیمت های متفاوتی نیز به فروش بروند. همین موضوع باعث شده تا مشتریانی که قصد خرید این ورق ها را دارند، به فکر خرید آن ها با قیمت مناسب باشند.
به طور کلی، هر چقدر ضخامت و کیفیت ورق طرح دار فلزی افزایش پیدا کند، قیمت این ورق ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. ورق های طرح دار فلزی با ضخامت بالا، می توانند مقاومت بسیار بالایی نیز داشته باشند. بنابراین، امکان استفاده از آن ها در محیط های مختلف وجود دارد و می توان با خیالی راحت از این ورق ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید :  فروش بی سابقه ارزان ورق فلزی براق از بازار اصفهان

ورق طرح دار سقف نورگیر
از طرفی به دلیل اینکه قیمت آهن به صورت روزانه تعیین می شود، نرخ تورم بر روی قیمت ورق طرح دار فلزی نیز تاثیر می گذارد. همین موضوع باعث شده تا قیمت این محصولات به صورت روزانه تعیین شود. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق این ورق ها، به سایت های اینترنتی که به صورت روزانه به شما قیمت می دهند مراجعه کنید.

راهنمای خرید بهترین ورق آهنی درجه یک

راهنمای خرید بهترین ورق آهنی درجه یک راهنمایی هایی که میتوان برای خرید بهترین ورق آهنی درجه یک به یک خریدار ورق آهنی داد این است که در وهله اول قبل از توجه به طرح دار بودن آن به کیفیت و مرغوبیت ورقه آهنی توجه کند چون نوع برش لیزر و طول و زوایای برش ورق آهنی طرح دار در قیمت نهایی آن تاثیر زیادی دارد.

⇐ برای این منظور خریدار باید در وهله اول به ضخامت ورق آهنی توجه کند. اگر ورق آهنی مورد نظر از ضخامت بالایی برخوردار باشد، آن ورق آهن، ورق آهن بسیار با کیفیتی میباشد و از این نوع ورق آهن ، می‌توان در زمینه ی نمای بیرون از ساختمان استفاده کرد. زیرا یکی از ملاکهایی که برای نمای بیرون از ساختمان باید مد نظر قرار داد ضخامت ورق آهن می باشد. تا در موارد تغییرات جوی و شرایط آب و هوایی ما مساعد، و ورق اهن، دچار آسیب و تحلیل رفتن کیفیت آن نشود.

اصل بودن ورق آهن یکی دیگر از ویژگی های است که می توان، هنگام خرید آن مد نظر قرار داد. یک خریدار هنگام خرید ورق آهن باید توجه داشته باشد که ، ورق آهن موردنظر اصل باشد. و دقت کند که، فروشنده، هنگام فروش این محصول، جنس های نامرغوبی را به خریدار عرضه نکند.

بیشتر بخوانید :  سفارش بهترین ورق فلزی رنگی درجه یک

برش cnc لیزر ورق فلزی طرح دار

برش cnc ورق فلزی طرح دار با روش های مختلفی صورت می گیرد. cnc لیزر از پیشرفته ترین روش های برش cnc باشد. که ورق های فلزی را برای نما و سقف کاذب آماده سازی می نماید.

شاید این سوال مطرح گردد که در حال برش دایره هستند در این ویدیو و این طرح را با سیستم پانچ ورق فلزی هم می توان برش داد و نیازی به برش لیزر نمی باشد. در حالی که می بایستی عنوان گردد در صورتی که دایره ها به صورت یکسان و با یک فاصله طراحی نشود، استفاده از سیستم ورق پانچ امکان پذیر نیست.

در صورتی که دایره ها از ریز به درشت و با سایز های متنوع برای ایجاد یک ورق طرح دار چیدمان شود ، تنها راه برش آن ها استفاده از سیستم برش لیزر کات می باشد.

برش مربع و دایره ترکیبی روی یک ورق آهن

 

برش دایره با چیدمان متفاوت روی آهن

 

 

کاربردهای متنوع ورق فلزی طرح دار

ورق های فلزی طرح دار برای کاربردهای متنوعی از جمله ساخت درب محوطه حیاط به کار می رود. می تواند با رنگ بندی های مشکی و یا رنگی استفاده گردد.

1- ورق فلزی طرح دار درب حیاط

ورق فلزی درب محوطه حیاط سی ان سی شده

ورق فلزی درب حیاط طرح دار

2- ورق فلزی فریم شده برای حفاظ محوطه

ورق فلزی حفاظ محوطه

ورق فلزی درب حیاطورق فلزی حفاظ محوطه

3- ورق فلزی طرح دار برای پوسته دوم نما و استفاده در شب

ورق فلزی پوسته دوم طرح نما

ورق فلزی پوسته نما

آیا ورق فلزی طرح دار در اسکایلایت  کمکی به دکوراتور داخلی می کند؟

در طراحی دکوراسیون داخلی به خصوص در جاهایی که اسکایلایت و نورگیر طراحی و اجرا می شود استفاده از طراحی ورق فلزی طرح دار می تواند تنوع خاصی به سایه روشن نور وارد شونده به فضای داخلی بنماید.طوری که بیننده را به حس فضای داخلی ترغیب نماید و برای لحظاتی هم که شده از فکر و مشغله روزمزه او جدا نماید.

بیشتر بخوانید :  ارزان ترین ورق فلزی شیاردار با تخفیف ویژه

ورق فلزی طرح دار و اسکایلایت

از این طریق دکوراتور داخلی و یا آرشیتکت نمای داخلی می تواند پتانسیل های بالقوه بصری والاتری در طراحی و کانسپت فضایی طراحی شده خود ارائه دهد.

عرضه ورق طرح دار آهنی

 

عرضه ورق طرح دار آهنی همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد امروز از ورقه های طرحدار آهنی جهت تزیین دادن به دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می‌شود از این روی تولید کنندگان ورق طرحدار آهنی با ارائه طرح‌های مختلف و زیبایی مانند، آجدار، سعی بر آن دارم که با ارائه این طرح های مختلف زیبایی خاصی به نمای داخلی و دکوراسیون داخلی ببخشند.

آنها با تولید عمده این نوع محصول سعی بر آن دارند که ، علاوه بر حفظ کیفیت و مرغوبیت ورق آهن، بر تنوع، وزیبایی طرح های مختلف آن، کوشا باشند.

تولید کنندگان با در نظر گرفتن این نکات به عرضه این محصول به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی می‌آورند، و این امکان را برای تمامی مشتریان خود، اعم از ایرانی و غیر ایرانی، فراهم کرده اند که بتوانند با خرید به صورت مستقیم و اینترنتی به محصول مورد نظر خود به راحتی دسترسی کامل پیدا کند.

 

27 پاسخ
  1. حافظی
    حافظی گفته:

    برای این منظور خریدار باید در وهله اول به ضخامت ورق آهنی توجه کند. اگر ورق آهنی مورد نظر از ضخامت بالایی برخوردار باشد، آن ورق آهن، ورق آهن بسیار با کیفیتی میباشد و از این نوع ورق آهن ، می‌توان در زمینه ی نمای بیرون از ساختمان استفاده می شود
    ضخامت بالا باعث سنگین تر شدن ورق و سخت شدن نصب ان نمی شود ؟

    پاسخ
    • Reza Adnani
      Reza Adnani گفته:

      با استفاده از محاسبات استاتیک و محاسبه بار جانبی که به سطح ورق آهنی اعمال می شود و استفاده از تجهیزات مدرن و دیتیل های نوین نصب می توان بزرگ ترین مدول بندی های نمای ساختمان را نصب نمود.

      پاسخ
  2. مهران
    مهران گفته:

    همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد امروز از ورقه های طرفدار آهنی جهت تزیین دادن به دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می‌شود
    در دکور داخلی چطور از ورق طرح دار اهنی
    استفاده‌ می شود

    پاسخ
    • Reza Adnani
      Reza Adnani گفته:

      برای دیوارپوش های لابی ساختمان و یا سقف کاذب که بتوان پشت ان نورپردازی کرد از ورق طرح دار آهنی می توان در جهت دیزاین هر چه بهتر فضا استفاده کرد.

      پاسخ
  3. خلیل مساوات
    خلیل مساوات گفته:

    به غیر از کاربرد تزیینی ورق طرح دار فلزی چه کاربردهای دیگری برای ساختمان سازی دارد ؟

    پاسخ
    • Reza Adnani
      Reza Adnani گفته:

      برای نمای ساختمان و برای سقف کاذب و در سایر بخش های پوسته ای ساختمان کاربرد دارد و هر چه ضخامت ورق بیشتر شود خاصیت های باربری و استاتیکی آن بیشتر می شود و می تواند در خش های دیگری به غیر از بخش های پوسته ای ساختمان استفاده شود.

      پاسخ
  4. زانیاری
    زانیاری گفته:

    ورق طرح دار فلزی در گروه ورق های طرح دار باکیفیت قرار می گیرد که می تواند برای محیط های ساختمانی با کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. .. در کدام بخش های ساختمان استفاده میشود ؟

    پاسخ
    • Reza Adnani
      Reza Adnani گفته:

      از ورق طرح دار در دکوراسیون داخلی – ساخت سقف کاذب تجاری اداری و پارکینگ و نمای ساختمان و تعداد زیادی موارد دیگر استفاده می گردد.

      پاسخ
  5. سبزواری
    سبزواری گفته:

    این هکس که برای سقف ورق طرح دار گذاشتین هم ابعاد 1در2 است ؟توی نصب تمهیدات خاصی داره ؟یا مثل نما همون قوطی کشی انجام میشه ؟چون یادمه چند سال پیش پروژه کوروش اسکایلایت چند تا پنل،از اون ارتفاع افتاد پایین و بسیار خطرناک بود

    پاسخ
    • Reza Adnani
      Reza Adnani گفته:

      بله باید محاسبات سازه ای دقیق انجام بشود و طبق نظریه دستکاه نظارت و طراح سازه زیرسازی اماده و اجرا گردد.

      پاسخ
  6. سائلیان فر
    سائلیان فر گفته:

    ورق فلزی طرح دار با طرح سی ان سی مدرن در ترکیب با کرتین وال برای نماس ساختمان شش طبقه در خیابان جردن تهران هزینه اش چه قدر میشه ؟ یک ستون کرتین وال باشه دو طرفش نما ورق فلزی طرح دار باشه

    پاسخ
    • Reza Adnani
      Reza Adnani گفته:

      جهت دریافت هزینه ها نیاز هست تا نقشه و طرح نمای پروژه تان را برای همکاران فنی بفرستید تا طبق محاسبات قیمت اولیه اعلام گردد درباره این که یک ستون کرتین وال باشه و دو طرف ورق طرح دار فلز هم امکان پذیر است و دیتیل ها و طراحی های آن ارائه می گردد.

      پاسخ
  7. نظریان
    نظریان گفته:

    برای پوشاندن پکیج ها در تراس های یک ساختمان ۲۰ طبقه شهرداری الزام کرده از ورق طرح دار استفاده کنیم شما موجود دارین ؟قیمت ها چند است ؟

    پاسخ
    • Reza Adnani
      Reza Adnani گفته:

      با توجه به سفارشی بودن طرح ها باید طرح مورد نظر خود را برای کارشناسان فنی ما ارسال و پس از دریافت مشاوره و تایید نهایی تولید صورت می گیرد.

      پاسخ
  8. زنوزیان
    زنوزیان گفته:

    سلام تعداد دویست برگ یک در دو ورق اهنی طرح دار برای پوشاندن سطح نمای غربی و تراس های پروژه دارید ؟ طوری که هم نور داخل بیاد ولی گربه داخل نیاد . میشه ابعاد سه در سه متر اجرا بشه ؟ یا در بخش هایی تایل یک در شش میشه کار کرد ؟

    پاسخ
    • Reza Adnani
      Reza Adnani گفته:

      بله طرح های مورد نظر خدمتتان ارسال می گردد و اگر حساسیت وجود داشته باشد می توان همان طرح مورد نظر را در مقیاس ریز تری بر روی ورق سی ان سی لیزر انجام داد تا از عدم نفوذ هر گونه مزاحمتی خیالتان اسوده شود.ابعاد معمولا یک در دو است و ابعاد مورد نظر از کنار هم قرار دادن این سایز ها به دست می اید.

      پاسخ
  9. مصطفویان
    مصطفویان گفته:

    سلام پروژه ای در خیابان جمهوری تهران داریم برای بخش های طرح دار مجبوریم از ورق طرح دار فلزی به میزان شصت مترمربع استفاده کنیم طرحمون فقط کمی پیچیده است شما تمکان تولید را دارید ؟ اجرا هم دارید ؟

    پاسخ
    • Reza Adnani
      Reza Adnani گفته:

      بله طرح های پیچید کدنویسی برا دستگاه برش لیزر می شوند و طبق همان الگوی مورد نظر برش می خورند و اجرا هم انجام می گردد.

      پاسخ
  10. محسن کارانی
    محسن کارانی گفته:

    سلام ورق فلزی طرح دار برای نرده راه پله داخل ساختمان تا به حال کار کردید ؟ابعاد خاصی داره ؟یا نمونه طرح های ویژه ای داره و قیمت هاش چطوریه ارزان تر هست یا گران تر ؟

    پاسخ
  11. محمدیان
    محمدیان گفته:

    قیمت ورق فلزی طرح دار گالوانیزه که رنگ الکترولستاتیک هم خورده باشه با همون طرحی که ما سفارش بدیم برای منطقه اب و هوایی مرطوب هرمزگان چند میشه چه طرح های اماده هم دارید برای نمای ساختمان نیاز داریم ایا شما قاب سازی هم دارید که با قاب به ما تحویل بدین و نا فقط جوشکاری روی نما انجام بدیم و ابعاد تموم شده شما چه قدر میشه ضخامت ورق را هم بگین و این که چه رنگ هایی موجود دارید همه رنگ های رال رنگ الکتدو استاتیک را میتونید بزنید ؟

    پاسخ
  12. مهدی زاده
    مهدی زاده گفته:

    استفاده از ورق طرح دار فلزی در نمای محوطه پروژه، یک ایده بسیار خوب و نوآورانه است. من به عنوان یکی از مشتریان این ورق، بسیار راضی بوده و از این تجربه لذت برده‌ام.اولاً، ورق طرح دار فلزی که در نمای محوطه استفاده شده است، بسیار زیبا و جذاب است. این ورق‌ها به طور واقعی زیبایی و شکوه به محوطه پروژه اضافه کرده‌اند و آن را به یک مکان منحصر به فرد و استثنایی تبدیل کرده‌اند.ثانیاً، استفاده از ورق طرح دار فلزی، به محوطه پروژه ارزش افزوده زیادی بخشیده است. این ورق‌ها موجب شده‌اند که نمای محوطه بسیار متفاوت و جذاب به نظر برسد و باعث جلب توجه همه کسانی که از آن عبور می‌کنند، شده است که منجر به افزایش تمایل مشتریان به بازدید و استفاده از این محوطه می‌شود.سوماً، ورق طرح دار فلزی بسیار مقاوم و دوام دار است. من توجه کرده‌ام که این ورق‌ها در برابر عوامل جوی و شرایط آب و هوایی مقاومت بسیار خوبی دارند. این امر باعث می‌شود که نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم کاهش یابد و هزینه‌های احتمالی نگهداری را کاهش دهداستفاده از ورق طرح دار فلزی در نمای محوطه پروژه، یک ایده بسیار خوب و موفق است. این روش را به سایر پروژه‌ها نیز پیشنهاد کنم. این ورق‌ها باعث تحول و تغییر بزرگی در ظاهر و جذابیت محوطه می‌شوند و به مشتریان احساس رضایت و خوشحالی می‌دهند.

    پاسخ
  13. میلاد عشقیان
    میلاد عشقیان گفته:

    من به تازگی ورق فلزی طرح دار را خریداری کردم و باید بگویم که بسیار راضی هستم. این ورق فلزی با طرح های جذاب و زیبا بر روی سطح آن طراحی شده است و به نمای ساختمان شما جلوه و زیبایی خواهد بخشید. من از این ورق برای پوشش دیوارهای خانه استفاده کردم و نتیجه بسیار شگفت انگیزی بود. طرح های فوق العاده ای که بر روی ورق قرار دارد، به دلیل استفاده از تکنولوژی سی ان سی بسیار دقیق و شفاف به نظر می رسند.

    واقعاً این ورق فلزی طرح دار را به همه دوستانم توصیه می کنم. از زمانی که این ورق را در خانه خود نصب کردم، همه کسانی که می ایند، به طرح های زیبا و جذاب آن توجه می کنند و تعجب می کنند. این واقعاً یک راه فوق العاده برای افزایش جذابیت داخلی ساختمان است.

    همچنین، باید بگویم که کیفیت این ورق فلزی بسیار بالاست. در طول زمان، هیچ نشتی یا خرابی در سطح آن رخ نداده است. ضخامت ورق همچنین بسیار مناسب است و به راحتی می توان آن را برش داد و منحنی سازی کرد. من از این ورق برای پوشش دیوارها و سقف خانه استفاده کردم و بسیار راضی هستم.

    در مورد قیمت این ورق فلزی هم باید بگویم که بسیار مناسب است. در مقایسه با دیگر محصولات مشابه در بازار، قیمت آن بسیار مناسب و منصفانه است. به نظر من، ارزش این ورق فلزی طرح دار بیشتر از قیمتی است که برای آن پرداخت می شود.

    در نهایت، می خواهم بگویم که این ورق فلزی طرح دار را به همه افرادی که به دنبال یک راه ساده و موثر برای تزئین و نمای ساختمان خود هستند، توصیه می کنم. این واقعاً یک محصول عالی است که با طرح های زیبا و کیفیت بالا، به نمای ساختمان شما جلوه و زیبایی خواهد بخشید.

    پاسخ
  14. معین کولیوند
    معین کولیوند گفته:

    استفاده از ورق فلزی طرح دار در دیواره داخلی نورگیر سقفی ساختمان، یکی از بهترین تصمیماتی بود که در طراحی داخلی منزلم انجام دادم. این ورق فلزی با طرح های زیبا و منحصر به فرد، به دیوارهایم شکوه و جذابیتی خاص بخشیده است.اولین چیزی که به آن علاقه مند شدم، ظاهر زیبایی بود که این ورق فلزی به دیوارها می بخشد. طرح های متنوع و خلاقانه این ورق ها، دیوارهایم را به یک قطعه هنری تبدیل کرده است. هر بار که وارد اتاقم می شوم، احساس می کنم که در یک نمایشگاه هنر قدم می گذارم. این ورق ها به دیوارها زندگی می بخشند و فضایی دلنشین و دوست داشتنی ایجاد می کنند.همچنین، استفاده از ورق فلزی طرح دار در دیوارها، به نورگیری سقفی ساختمان نیز کمک بسیاری می کند. این ورق ها با بازتاب نور، فضایی روشن و پر از نور ایجاد می کنند. این امر باعث می شود که اتاق هایم به طور طبیعی روشنایی بیشتری داشته باشند و نیاز به استفاده از چراغ های بیشتر کاهش یابد. همچنین، نورگیری سقفی باعث می شود که فضا بزرگتر و بلندتر به نظر برسد و احساس آزادی و راحتی را به ما القا کند.در کل، استفاده از ورق فلزی طرح دار در دیوارهای داخلی نورگیر سقفی ساختمان، تصمیمی هوشمندانه و زیبا بود که به طراحی داخلی منزلم شکوه و جذابیتی خاص بخشیده است. این ورق ها با طرح های خلاقانه و بازتاب نور، فضایی روشن و دوست داشتنی ایجاد می کنند. به شخصه، به شدت توصیه می کنم تا در طراحی داخلی خانه یا ساختمان خود از این ورق ها استفاده کنید.

    پاسخ
  15. مصطفایی نژاد
    مصطفایی نژاد گفته:

    من به شدت از ورق فلزی طرح دار برای نمای نورگیر لذت بردم. این محصول عالی و بسیار کاربردی است. طرح های زیبا و منحصر به فردی که بر روی ورق فلزی قرار دارد، به نمای ساختمان زیبایی می بخشد. همچنین، این ورق فلزی قابلیت نورگیری را دارد و به طور موثری از نور طبیعی استفاده می کند.من به عنوان یک مشتری، از کیفیت بالای این محصول تحت تاثیر قرار گرفتم. ورق فلزی طرح دار برای نمای نورگیر با استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم، برای مدت طولانی می تواند در برابر عوامل جوی و شرایط سخت مقاومت کند. همچنین، نگهداری و تمیز کردن آن بسیار آسان است.از جمله ویژگی های دیگر این محصول، قابلیت انعطاف پذیری و سبک بودن آن است. این ورق فلزی به راحتی قابل انعطاف شدن و تنظیم به شکل های مختلف است، که این امکان را به ما می دهد تا طرح های خلاقانه و منحصر به فردی را بر روی نماها ایجاد کنیم. همچنین، به دلیل سبک بودن آن، نصب و استفاده از این ورق فلزی بسیار آسان است.من سفارش می کنم ورق فلزی طرح دار برای نمای نورگیر را به همه افرادی که به دنبال یک راه حل زیبا و کارآمد برای نماهای ساختمانی هستند، پیشنهاد کنم. این محصول با طرح های خیره کننده و کیفیت بالا، به شما امکان می دهد تا نمایی منحصر به فرد و جذاب برای ساختمان خود ایجاد کنید.

    پاسخ
  16. حمیدی
    حمیدی گفته:

    برای نمای یک سوله نیاز به ورق فلزی طرح دار داریم طرحش خیلی مهم نیست ولی ابعادش بسیار برای ما مهمه چه ابعادی از ورق فلزی طرح دار استفاده کنیم تا بهترین پوشش و دیزاین را داشته باشیم نمای سوله حساسیت و استرس های فضای صنعتی را به کاربران منتقل نکند و اجرای آن با ابعاد مناسبی که دارد چندان پر هزینه نباشد

    پاسخ
  17. فیزوزیان
    فیزوزیان گفته:

    من با استفاده از با ورق فلزی طرح دار، تجربه‌ای بسیار خوب در طراحی داخلی و نمای داخلی داشتم. این محصول به طراحان داخلی و معماران امکان می‌دهد تا با استفاده از طرح‌های متنوع و زیبا، فضاهایی با پتانسیل بصری بالاتر ایجاد کنند. این ورق‌ها به طراحان امکان می‌دهند تا به طور خلاقانه از آنها در طراحی فضاها استفاده کنند و به مشتریان خود یک تجربه بصری منحصر به فرد ارائه دهند. من به شدت توصیه می‌کنم از با ورق فلزی طرح دار در طراحی داخلی و نمای داخلی استفاده کنید.

    پاسخ
  18. مراغه چی
    مراغه چی گفته:

    من واقعا از ورق فلزی که اطراف منبع را پوشانده میشه و رنگ و طرح خاصی روی آن پیاده شده است، بسیار خوشم آمد. این ورق فلزی نه تنها به منبع زیبایی می بخشد، بلکه باعث افزایش جذابیت و زیبایی آن می شود. من به شدت توصیه می کنم از این محصول استفاده کنید.برای منبع ها فلزی که ماهیتشان صنعتی بوده و چندان زیبایی ندارند استفاده از رنگ و طرح روی ورق فلزی منبع حالا چه آهنی باشه و یا آلومینیومی باشد زیبایی خاصی به محیط اطراف آن میدهد چون مساحت نسبتا زیادی را پوشانده و کروی شکل می‌باشد .

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *