فروش تضمینی ورق کامپوزیت قم

امروزه کامپوزیت ها، به عنوان پر مصرف ترین پوشاننده و عایق ساختمان ها شناخته شده اند که در هر منطقه به ویژه در مناطق گرمسیری بسیار عالی جواب داده است. از این رو، شرکت تولید کننده قم، اقدام به فروش تضمینی ورق کامپوزیت قم کرده است که از استقبال بسیار خوبی در سراسر ایران و جهان مواجه شده است. فعالیت این مرکز با صورت آنلاین میزان متقاضیان را دو چندان کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.فروش تضمینی ورق کامپوزیت قم

همه چیز درباره ورق کامپوزیت قم

همه چیز درباره ورق کامپوزیت قم حال شاید برایتان این سوال  پیش آمده باشد که ورق کامپوزیت قم چیست؟ چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟ این ورق چه کاربرد هایی دارد؟ ما در این بخش به تمامی سوال های شما پاسخ خواهیم داد و شما را بیشتر با این محصول خارق العاده آشنا می کنیم.

به طور کل ورق کامپوزیت مشکل از دو لایه آلومینیومی و یک لایه میانی پلی اتیلنی می باشد که سطح رویی آن توسط یک لایه پوشش آستری جهت تثبیت رنگ پوشانده شده است.

و اما ورق کامپوزیت قم دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که آن را نسبت به سایر برند ها، برتر کرده است و به جرئت می توان گفت که بازار داخلی را در دست گرفته و میزان واردات را به پایین ترین سطح ممکن در سال جاری رسانده است.

این محصول بسیار سبک است و نسبت به وزن خود مقاومت بالایی دارد که همین امر سبب شده تا جایگزین بسیار خوبی برای سنگ و سرامیک بیرونی ساختمان ها شود.

بیشتر بخوانید :  قیمت روز ورق کامپوزیت اصفهان

عایق حرارتی عالی ای است. کامپوزیت قم گرما را از خود ساطع می کند و برای مناطق گرمسیری، بهترین گزینه برای کاهش مصرف انرژی می باشد.

تنوع در رنگ بندی این محصول قمی، عالی است و در حقیقت هر نوع سلیقه ای را در بر می گیرد و به راحتی با رنگ دروازه، حفاظ و … ست می شود.

کامپوزیت قمی قابلیت تعویض یک پنل را دارد که در صورت خراب شدن، به راحتی قابل تعویض می باشد.

نیاز به شستشو ندارد و گرد و غبار چسبیده به آن با اولین بارش باران تمیز و شفاف، مثل روز اولش خواهد شد.

تولید کنندگان ورق کامپوزیت قم

تولید کنندگان ورق کامپوزیت قم تولید ورق کامپوزیت در قم، گامی بزرگ در صنعت ایران برداشته است که نیاز کشور به اقلام وارداتی را به شدت کاهش داده و سبب افزایش سطح در آمد کشور و اشتغال زایی شده است.

تولید کنندگان قمی این محصول، شاهد رونق بازار ورق کامپوزیت بوده اند و در صدد تولید محصولاتی با تنوع در طرح و رنگ بیشتر هستند و این اهداف را در کنار کیفیت عالی، سرلوحه کار خود قرار داده اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *