,

فروشگاه عرضه شیشه رفلکس طلایی به صورت عمده

در مراکز و فروشگاه‌های ما عرضه شیشه رفلکس طلایی به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد. شیشه های رفلکس طلایی رنگ کاربرد های فراوانی برای جلوه ساختمان دارند. شیشه های رفلکس یکی از پرفروش‌ترین شیشه ها در کشور به حساب می آیند.

فروشگاه عرضه شیشه رفلکس طلایی به صورت عمده

آنچه باید راجع به شیشه رفلکس طلایی بدانید

آنچه باید راجع به شیشه رفلکس طلایی بدانید– در دنیای شیشه ای که باعث الهام بخش شیشه ها می شود ، شیشه بازتابنده موقعیت قابل توجهی را اشغال می کند.  علاوه بر قابلیت های اساسی کنترل خورشید ، به زیبایی شناسی معماری و حتی حفظ انرژی کمک می کند.  شیشه های رفلکسی به رنگ طلایی، به ساختمان کمک می کند علاوه بر اینکه مقدار بیشتری گرما نسبت به شیشه شناور معمولی با رنگ طبیعی دارد ، به سطح بالایی از جذابیت بصری نیز دست یابد ، و این امر مستعد شکستگی حرارتی نیز می شود.

 شیشه رفلکسی در واقع شیشه شناور معمولی با روکش فلزی است که گرمای خورشید را قطع می کند.  این روکش فلزی ویژه همچنین جلوه ای از یک طرفه آینه ای را به وجود می آورد و مانع دید از بیرون و در نتیجه حفظ حریم خصوصی می شود.  شیشه بازتابی در درجه اول برای لعاب های ساختاری نمای ساختمان استفاده می شود.

 به طور خلاصه ، شیشه رفلکس طلایی رنگ  یک شیشه بازتابنده است که در ساخت شیشه شناور از روکش استفاده شده بر روی آن استفاده شده است.  این پوشش به شیشه با دمای 1200 درجه سانتیگراد آغشته شده است. بهترین ویژگی این محصول دوام آن است.  می توان آن را به راحتی مانند یک مربع استاندارد شیشه اداره کرد.  همچنین می توان آن را به راحتی برش داد ، گرما تقویت یا سفت شد.  شیشه های رفلکس گاهی اوقات به عنوان بازتابنده “کت سخت” شناخته می شوند.  از آنجا که به صورت آنلاین پردازش می شود ، مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید :  خرید عمده شیشه رفلکس درجه یک

 در این فرآیند ، یک یا چند لایه اکسید فلزی تحت خلاء برای شیشه های تمام شده اعمال می شود.  روکش های استفاده شده توسط این روش نرم هستند و به محیط خارجی احتیاج دارند.  بنابراین آنها در قسمت داخلی صفحات شیشه ای اعمال می شوند.  مقاومت کم آنها باعث می شود که در سیستم دو جداره استفاده از آنها بهتر شود.  مقرون به صرفه ، این لیوان نسبتاً گران است.

 سایر روشهای پوشش شیشه رفلکس به شرح زیر است:

 • فرایند غوطه وری

 • فرایند شیمیایی

 • فویل

 • لعاب پرده ای

 ساخت این نوع شیشه شامل رسوب ذرات فلزی روی سطح شیشه توسط یک واکنش زنجیره ای در یک رگ خلا است.  غالباً آن را “روپوش نرم” می نامند زیرا این پوشش در هنگام لعاب کردن به صورت یکپارچه ، مستعد آسیب بیشتر از شیشه روکش شده است.  در مواردی که سخت شدن محصول لازم باشد ، ابتدا باید محصول را سفت کرده و سپس با خلاء روکش کنید.

 شیشه های رفلکس با روکش داخلی در داخل به صورت چند لایه ارائه می شود.  با توجه به استثنائات خاص ، محصولات دارای روکش خلاء دارای مقادیر ضریب سایه بهتر از محصولات پیرولیتی هستند.

 شیشه رفلکس طلایی شیشه شناور با روکش مخصوص طراحی شده است که درصد بسیار کمی از نور را منعکس می کند.  حداکثر شفافیت و وضوح نوری را در اختیار شما قرار می دهد و در هر زمان امکان مشاهده بهینه از طریق شیشه را فراهم می کند.  وضوح بینایی باعث می شود شیشه ضد انعکاس مناسب برای کلیه برنامه های مورد نیاز در مورد شفافیت مناسب باشد.

بیشتر بخوانید :  خرید مسقیم شیشه دوجداره فلوت

شیشه رفلکس طلایی را از کجا تهیه کنیم؟

شیشه رفلکس طلایی را از کجا تهیه کنیم؟برای تهیه شیشه رفلکس طلایی باید نکته های مهمی را رعایت گردد تا شیشه‌ای با کیفیت و درجه یک خریداری شود و بعد از خرید از آن رضایت داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *