فروشندگان برتر خدمات پانچ cnc در تهران

خدمات پانچ cnc در تهران توسط مراکز معتبر ارائه می‌‌شود. این مراکز با بهره گیری از متخصصین خبره در زمینه مهندسی مکانیک، با توجه به سفارش شما انواع قطعات فلزی و غیر فلزی را در ابعاد مختلف تولید می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه حضوری یا غیر حضوری به فروشندگان برتر این خدمات در تهران و سایر نقاط کشور، سفارشات خود را مطرح کنید.

فروشندگان برتر خدمات پانچ cnc در تهران

 

خدمات پانچ شامل چه مواردی می‌شود؟

خدمات پانچ cnc در تهران شامل تمام اقدامات مربوط به ایجاد سوراخ، برش دادن، حکاکی، به وجود آوردن برجستگی و تو رفتگی، فرمینگ و… می‌شود. با بهره‌گیری از خدمات پانچ cnc در تهران قابلیت ایجاد طرح‌ها و اشکال مورد نظر بر روی ورق پانچ وجود دارد. ویژگی کنترل عددی دستگاه باعث شده که ضریب دقت برش دادن خیلی زیاد باشد. همچنین این وسیله امکان پانچ کردن هر نوع فلزی را با هر قطری، دارد.

آنچه باید راجع به خدمات پانچ cnc بدانید

آنچه باید راجع به خدمات پانچ cnc بدانید

پانچ کردن یک روش برش کاری است که در صنایع مختلف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عملیات پانچ کردن ورقه های فلزی در گذشته به صورت دستی انجام می‌شد که علاوه بر سختی کار از ظرافت و دقت نسبتا پایینی برخوردار بود. به دلیل پایین بودن دقت، تکرار پذیری و امکان تولید قطعات یکسان بسیار کم بود. با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌‌هایی وارد بازار شدند که نیاز پانچ کردن به صورت دستی را کاهش داده‌اند. پیشرفته ترین دستگاه ها دستگاه CNC است.

CNC مخفف سه کلمه Computer Numerical Control، به معنی کنترل عددی کامپیوتر می‌باشد. در این متد تمامی فرآیندها توسط کامپیوتر کنترل می‌شود. پانچ CNC یکی از روش‌های کاربردی برای برش فلزات و غیر فلزها است‌.

بیشتر بخوانید :  هزینه برش سی ان سی ورق کامپوزیت

CNC امکان افزایش دقت ، سرعت، پیچیدگی و تکرار پذیری را فرآهم کرده است. این دستگاه امکان حرکت ورق در امتداد محورهای x، y و حتی ‌z را فرآهم می‌کند.

با استفاده از این متد می‌توان پانچ را به صورت اشکال هندسی مختلف کاربردی و تزئینی و حتی به صورت سه بعدی انجام داد. ضایعاتی که توسط این دستگاه ایجاد می‌شود بسیار کم حجم است.

دستگاه CNC از دو قسمت بدنه و سیستم کنترل تشکیل شده است. بدنه طبق دستور سیستم کنترل عملیات برش را انجام می‌دهد. دستور تمامی حرکات و عملیات مورد نظر دستگاه از قبل به کمک برنامه نویسی به دستگاه داده می‌شود.

به‌منظور برنامه نویسی معمولا از نرم افراز CAD/CAM استفاده می‌شود. یکی از مهمترین خصوصیات دستگاه CNC این است که با تغییرات و به روز رسانی نرم افزار کامپیوتر قابلیت‌های دستگاه افزایش می‌یابد.

ابعاد استاندارد ورق‌های پانج به صورت ۱ در ۲ متر است، اما با توجه به سفارش مشتریان این ابعاد قابل تغییر هستند.

CNC در صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو سازی، هوا فضا، ماشین آلات، صنعت برق، ساختمان سازی و..‌. کاربرد دارد.

آشنایی با خدمات پانچ cnc در تهران

خدمات پانچ cnc در تهران به وسیله‌ی دستگاه پانچ cnc و با رعایت اصول حرفه‌ای این کار و کیفیت عالی صورت می‌گیرد. به دلیل فناوری پیشرفته‌ای که در ساختار این دستگاه وجود دارد با دقت زیادی اقدامات مربوط به حفاری، برش دادن و حکاکی بر روی فلز را به خوبی انجام می‌دهد. این شیوه یکی از جدیدترین فرآیندهای برش و حفاری است.
با دستگاه پانچ cnc دیگر اپراتورها نیازی به استفاده از ابزار دستی ندارند. خود کلمه‌ی cnc به مفهوم کنترل عددی کامپیوتری است. در این روش اعداد به سیستم منتقل شده و مورد پردازش قرار می‌گیرند؛ خدمات پانچ cnc در تهران به وسیله‌ی دستگاه و به شکل اتومات و خودکار صورت می‌گیرد که کیفیت عالی نیز در برش دارد.
ایجاد سوراخ و برجستگی را در اقسام ورق‌ یا صفحه‌های فلزی، چوبی، کاغذی و… پانچ یا پانچ کردن می‌گویند. به پانچ کردن ورق با استفاده از دستگاه cncیا ورق پانچ شده، عمل فرم دادن فلزات یا مواد می‌گویند که در آن با به کارگیری یک پرس پانچ به وسیله‌ای به اسم پانچ، فشار وارد می‌شود تا به درون قطعه فلزی وارد شده و با برش دادن قطعه، در آن سوراخ یا حفره ایجاد کند.

بیشتر بخوانید :  هزینه برش سی ان سی ورق کامپوزیت

عرضه خدمات پانچ cnc در سراسر کشور

عرضه خدمات پانچ cnc در سراسر کشور

عرضه خدمات پانچ CNC توسط متخصصان و مهندسین حاضر در مراکز مربوطه انجام می‌شود. خدماتی که توسط این مراکز ارائه می‌شود شامل برش، حفاری، فرز، جوشکاری، فرم دهی، چسب زنی و… می‌باشد.

عملیات پانچ به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود از جمله ایجاد سوراخ، ایجاد شکاف، مشبک کاری، دندانه دار کردن لبه ورقه‌های فلزی،  ایجاد شکاف با مسیرهای مختلف،  برش نواری، جدا سازی و… .

خدمات پانچ CNCدرجه یک با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر ایران انجام می‌شود. کافی است ایده ها و سفارشات خود را با آن‌ها میان بگذارید.

مزایای دستگاه پانچ cnc


 از ویژگی‌های مثبت دستگاه پانچ cnc داشتن دقت زیاد نسبت به دستگاه پانچ دستی است.
 در زمان کوتاه‌تری در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها عملیات پانچ بر روی ورق را انجام می‌دهد.
 قابلیت ایجاد سوراخ یا حفره‌های کوچک و ریز بر روی ورق فلزی
 قابلیت طراحی اشکال سخت و مشکل و سه بعدی
 توانایی پانچ کردن بیشتر ورق‌های فلزی از جمله فولاد و ورق آلومینیوم
 کم شدن ضایعات
 امکان ساخت همزمان تعداد زیادی قطعه در یک ورق وجود دارد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *