عمده فروشی بتن اکسپوز رنگی

بتن اکسپوز رنگی چیست و اغلب در کدام قسمت ساختمان سازی به کار گرفته می شود؟ برای کسب اطلاعات فنی از انواع این محصولات، نوع کارآیی و کاربرد، برآورد قیمت و چگونگی خرید آنها از مراکز عمده فروشی آنلاین با ما همراه شوید.

عمده فروشی بتن اکسپوز رنگی

مشخصه مهم بتن اکسپوز رنگی

مشخصه مهم بتن اکسپوز رنگی بتن اکسپوز یا بتن نما، پنل هایی آماده و از پیش ساخته هستند که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع بتن ها دارای سطح صاف و صیقلی هستند که به عنوان لایه نهایی بر روی سطح کار قرار می گیرند. از نمونه های رنگی و ساده با طرح های فانتزی، مدرن و سنتی در نمای داخلی ساختمان مانند بالای شومینه نیز استفاده می کنند. برخی دیگر مدل ها نیز برای کف پوش های ساختمان به کار گرفته می شوند که ضخامت استاندارد آنها 2.5 سانتی متر است. البته باید یادآوری کرد که ضخامت پنل های بتنی نمای ساختمان 1.5 سانتی متر می باشد. از آنجایی که این پنل ها به عنوان لایه نهایی و رویه کار هستند کیفیت آنها اهمیت زیادی دارد. مدل های جدید قابلیت تولید با رنگ های گلاس، امکان چاپ طرح های دلخواه مشتری، اشکال هرمی و سه بعدی نیز دارا می باشد. همچنین باید خاطر نشان کرد که مهمترین مشخصه بتن اکسپوز رنگی و ساده موارد زیر را شامل می شوند:

  • سطحی براق و نیمه صیقلی دارد.
  • در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و دما، مقاومت بالایی دارد.
  • وزن سبک تری نسبت به انواع سنگ های مصنوعی دارد.
  • می توان آن را با انواع چسب و ملات اجرا کرد.
  • اجرا و نصب با سرعت بالا و طول عمر مناسب
  • قابلیت اجرا در محوطه سازی، زیر ساخت ها و …
بیشتر بخوانید :  نصب بتن اکسپوز به 2 روش اصلی در تهران

خرید عمده بتن اکسپوز رنگی

خرید عمده بتن اکسپوز رنگی امروزه استفاده از پنل های از پیش ساخته در صنعت ساختمان سازی گسترش زیادی یافته است. همانطور که متوجه شدید یکی از پرکاربردترین آنها، بتن اکسپوز یا همان پنل های بتنی هستند. از این محصول می توان برای نصب در مسیرهای رفت و آمد، پارک ها، اطراف استخرها و فضاهای جمعی نیز استفاده نمود. قیمت هر پنل از این محصول با توجه به نوع طراحی و درجه کیفی آن متفاوت است. به عنوان مثال پنل بتن اکسپوز رنگی با طرح سه بعدی و طرح های سفارشی به مراتب ارزانتر از بتن های ساده هستند.
در بازار کلان شهرها عرضه این مدل بتن ها با تنوع بسیار زیادی صورت می گیرد. به همین علت انتخاب بتونی باکیفیت و مناسب نیاز به شناخت دقیق برند تولیدی و اطمینان از شرکت فروشنده خواهد داشت. اگر در زمینه خدمات رسانی و نصب این محصولات فعالیت دارید، برای خرید بتن اکسپوز عمده با قیمت تولیدی می توانید از این سایت اقدام به سفارش آنلاین و غیر حضوری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *