,

عرضه عمده شیشه رفلکس ساختمان درجه یک



شیشه در مصارف زیادی مورد استفاده قرار می گیرد . یکی از مصارف شیشه در صنعت ساختمان سازی است .شیشه رفلکس ساختمان دارای انواع متنوع در رنگ بندی های متفاوت می باشد .به دلیل زیبایی که دارد از شیشه های رفلکس برای پنجره و بالکن مورد استفاده قرار می گیرد و کارکرد شیشه های رفلکس به پنجره و بالکن محدود نمی شود و در مصارف دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند . دارای تنوع زیادی در رنگ می باشد در رنگ های سبز ، بنفش ، صورتی ، دودی ، آبی ، طلایی ،نقره ای ، برنز در بازار موجود می باشد . انواع مختلف شیشه رفلکس ساختمان وجود دارد مانند :شیشه دو جداره رفلکس ،  شیشه دو جداره سوپرسیلور ،شیشه های صاف ،شیشه های شفاف و … می باشد .

عرضه عمده شیشه رفلکس ساختمان درجه یک

ویژگی های شیشه رفلکس ساختمان باکیفیت

ویژگی های شیشه رفلکس ساختمان باکیفیت

شیشه های رفلکس در ساختمان  سازی به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد  و دارای طرفداران زیادی می باشد  آن هم به دلیل ویژگی ها و مزایای که دارا است  و مهم ترین ویژگی شیشه رفلکس این است که در ساخت آن از فلزات و آلیاژی استفاده می شود که باعث تغییر رنگ شیشه شده و بر بازتاب نور به شیشه تاثیر دارد و همچنین به دلیل بازتاب نور داخل منازل دیده نمی شود در طول روز باعث دیده نشدن از بیرون به داخل منزل و در شب برعکس این عمل اتفاق می افتد .

دارای کاربرد هایی مانند : جلوگیری از بازتاب نور و کاستن از گرمای بیش از اندازه به داخل منازل ،ایجاد ظاهری زیبا برای ساختمان ،جلوگیری و کاهش از ورود اشعه ها و… می باشد .

بیشتر بخوانید :  صادرات شیشه دوجداره نما باکیفیت ایرانی

شیشه های رفلکس  مشابه آینه هستند چون  در روز باعث دیده نشدن منزل از بیرون و در شب برعکس روز عمل می کند که یکی از ویژگی های خوب این شیشه به شمار می آید .

پایین ترین قیمت شیشه رفلکس ساختمان

پایین ترین قیمت شیشه رفلکس ساختمان

امروزه کارخانه های زیادی به وجود آمده اند که در حال تهیه و تولید انواع و اقسام شیشه هستند .شیشه های رفلکس دارای کاربرد بسیاری در ساختمان سازی می باشد به دلیل اینکه باعث ورود اشعه ها و نور های مازاد می‌شوند .شیشه های ساختمان دارای انواع مختلفی هستند و قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است . قیمت شیشه ساختمان برحسب هر متر مربع محاسبه می شود .امروزه به دلیل نوسان در قیمت و بالا پایین شدن قیمت ها شیشه های رفلکس ساختمان بسته به نوع ،کیفیت و اندازه آن قیمت های متفاوتی دارد و برای خرید باید با تماس با فروشنده یا به صورت حضوری از قیمت شیشه رفلکس ساختمان آگاه شوید . با خرید به صورت عمده می توان شیشه رفلکس را با پایین ترین قیمت یعنی قیمت تولید خریداری کرد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *