عرضه بهترین نما پانچ متال

در حال حاضر، عرضه نما پانچ متال به دو صورت آنلاین (از طریق وب سایت رسمی شرکت تولید کننده این نوع محصول) و حضوری (توسط مراکز نمایندگی انحصاری شرکت که با مجوز رسمی از سوی شرکت در گوشه و کنار کشور راه اندازی شده اند) صورت می پذیرد. شرکت تولید کننده انواع نما متال پانچ در هر یک از روش های فوق، قادر است به حجم گسترده ای از درخواست های متقاضیان در بازار پاسخ مثبت داده و نیاز آن ها را برطرف نماید.

عرضه بهترین نما پانچ متال

روش نصب نما پانچ متال

روش نصب نما پانچ متال

  • از آنجا که ورقه های نما پانچ متال در ابعاد مختلف تولید می شوند و بخش اعظم این تولیدات مدرن از جنس آلومینیوم می باشد حمل، جا به جایی و در نهایت، نصب و الصاق آن ها بسیار راحت می باشد.
  • در ذیل یکی از روش های نصب این نوع نما برای شما عزیزان به اختصار شرح داده می شود تا با نحوه نصب آن ها بیشتر آشنا شوید:
    • در ابتدا لازم است سطح مورد نظر خود را که قصد دارید با این ورقه ها نما کنید اندازه گیری کرده و بدانید قرار است چه تعداد صفحه متال پانچ برای این کار لازم دارید، شایان ذکر است که اندازه ورقه ها باید به گونه ای در نظر گرفته شود که پس از اتمام کار، از هر یک از ضلع های ساختمان یا سطح مورد نظر به اندازه بیست سانتی متر بیرون زده باشد.
    • پس از اندازه گیری نوبت به نصب ورقه های پانچ می رسد، برای این کار ابتدا باید در محل مورد نظر، در نقاط مختلف و با فواصل استاندارد به وسیله دریل سوراخ هایی به قطر پیچ های فولادی و محکم که قرار است صفحه فلزی را به ساختمان متصل کند ایجاد می نماییم.
    • ورقه ها را به وسیله پیچ به محل مورد نظر به گونه ای که بیست سانتی متر از لبه آن بیرون زده باشد پیچ کرده و خوب سفت می کنیم تا در برابر وزش باد و آسیب های احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
    • تمام سطح را با ورقه های پانچ نما متال می پوشانیم( این کار باید به گونه ای انجام پذیرد که هر یک از سوراخ های پانچ دقیقا بر روی سوراخ های ورقه دیگر قرار گرفته و طوری باشد که هیچ یک از سوراخ ها مسدود نشوند).
    • در نهایت لبه های بیست سانتی متری را که بیرون زده بودیم را با ابزار خاص به سمت داخل هدایت می کنیم تا با این کار لبه های تیز و برنده کار، کاملا گرفته شود.
بیشتر بخوانید :  جدیدترین قیمت فروش ورق پانچ متال

آیا نصب ورقه‌های نما پانچ متال به صورت سفارشی نیاز به مهندسی دارد؟

بله، نصب ورقه‌های نما پانچ متال به صورت سفارشی نیاز به مهندسی دارد. این نوع ورق‌ها باید با توجه به نیازهای ساختمان و شرایط محیطی مورد استفاده قرار بگیرند و برای نصب آن‌ها نیز باید از روش‌های مناسب و با توجه به وزن و ابعاد ورق‌ها استفاده شود. همچنین، برای اطمینان از ایمنی و استحکام سازه، نیاز به محاسبات و بررسی‌های مهندسی دقیق دارید. بنابراین، برای نصب ورقهای نما پانچ متال به صورت سفارشی، حتما باید از خدمات مهندسی معماری و سازه‌ای استفاده کنید.

نصب پانل نما پانچ متال به دلیل استفاده از ورق‌های فلزی با ضخامت کم و شکل‌دهی خاص، نیاز به بررسی و محاسبات دقیق دارد تا از نظر مقاومتی و زیبایی به نحو احسن اجرا شود. برای نصب تایل پانچ متال به صورت سفارشی، باید از مهندسان مجرب و متخصص در این زمینه استفاده گردد تا بهترین نتیجه را در نظر گرفته و مشکلات احتمالی را در مراحل اجرایی پیش بینی کرده و رفع کنند.

مرکز خرید نما پانچ متال

مرکز خرید نما پانچ متال

مرکز خرید نما پانچ متال از جمله مراکز معتبر و شناخته شده ای است که در زمینه تهیه و توزیع انواع ورقه های نما فلزی مشغول به فعالیت بوده و در تلاش است تا با ارائه محصولاتی ناب و مرغوب، اعتماد متقاضیان را به سمت خود جلب نموده و از این طریق بازار خرید و فروش این گروه از محصولات نما را در اختیار بگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *