,

صادرات کاشی پرسلانی نما به کشورهای همسایه

کاشی به عنوان یکی از مصالح ساختمانی می باشد که کاربرد زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد. برای این منظور تولید کننده های زیادی اقدام به تهیه و ساخت انواع کاشی نموده اند. به دلیل تنوع مدل های کاشی ساخت داخل و کیفیت بالای ساخت آنها، مشتریان زیادی در سایر کشورها خواهان خرید کاشی های ساخت ایران هستند. یکی از انواع مدل های کاشی که طرفداران زیادی در ایران و سایر کشورها دارد، کاشی پرسلانی نما می باشد. امروزه صادرات کاشی پرسلانی نما به بسیاری از کشورهای همسایه انجام می شود.

صادرات کاشی پرسلانی نما به کشورهای همسایه

جدیدترین مدل های کاشی پرسلانی نما

جدیدترین مدل های کاشی پرسلانی نماکاشی های پرسلانی که برای نماسازی استفاده می شوند دارای انواع مختلفی می باشند. این کاشیها که در دمای 1200 درجه سانتیگراد در کوره به پخت می رسند دارای محاسن و ویژگی های زیادی هستند که تعدادی از آنها عبارتند از: مقاومت زیاد در برابر ضربه و فرسایش، جذب آب پایین، مقاومت بالا در برابر گرما و سرما و تراکم بسیار زیاد که از یخبندان آب در فصول زمستان جلوگیری می نماید.

کاشی نما پرسلانی دارای مدل های متنوع و جدید می باشد که توسط بسیاری از تولید کننده های داخلی تهیه و تولید می گردند. این کاشیها از تنوع بالایی در رنگ و اندازه ظاهری برخوردار بوده که عامل مهمی جهت استفاده زیاد در نماسازی می باشد.

کیفیت ساخت کاشی های پرسلانی بالا بوده و به همین دلیل در مقابل بسیاری از عوامل تخریبی محیطی استقامت می کنند. طرح های جدید این کاشیها که توسط کارخانه های تولیدی تهیه و ساخته می شود منطبق بر سلیقه بازار و مشتری بوده و اگر نمای ساختمان از طراحی خوبی برخوردار باشد، با اجرای آن توسط این کاشی های پرسلانی به نمایی زیبا و جذاب تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید :  مرکز فروش کاشی پرسلانی نما

حجم صادرات کاشی پرسلانی نمای باکیفیت ایرانی

حجم صادرات کاشی پرسلانی نمای باکیفیت ایرانییکی از دلایل صادرات کاشی پرسلانی نما به کشورهای همسایه و اروپایی کیفیت بالای ساخت و طراحی به روز و مدرن آن می باشد.

بسیاری از محصولات کاشی و سرامیک تولید داخل که به دیگر کشورها صادر می گردد قابل رقابت با برترین محصولات روز اروپا می باشند. علاوه بر آن قیمت کاشی پرسلانی نمای ساختمان که در داخل تولید می شود از نمونه های خارجی آن پایین تر بوده و دلیل و عامل دیگری از حجم بالای صادرات آن می باشد.

کاشی پرسلانی نمای ساختمان در تمامی کشورها به متریال مناسبی برای نماسازی بدل گردیده و مهندسان طراح و معمار زیادی با استفاده از این کاشیها اقدام به طراحی نمای ساختمان می کنند. صادرات انواع کاشی فرصت مناسبی برای تولید کننده های داخلی می باشد تا با ورود به بازار های جهانی محصولات خود را به فروش برسانند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *