,

صادرات شیشه رفلکس سکوریت به کشورهای همسایه

در بسیاری از ساختمان ها از شیشه رفلکس سکوریت استفاده می شود. این نوع شیشه به علت مقاومت و سختی بالایی که دارد فروش بسیار خوبی را در میان دیگر مدل های شیشه پیدا کرده است. همچنین این شیشه عایق حرارتی بسیار خوبی نیز به شمار میرود و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. شیشه سکوریت را می توان در رنگ ها و اندازه های مختلف تولید کرد و بخاطر این ویژگی ها معماران و مهندسان ساختمانی از این محصول استفاده های فراوانی در قسمت های مختلف ساختمان دارند.

صادرات شیشه رفلکس سکوریت به کشورهای همسایه

خصوصیات شیشه رفلکس سکوریت درجه یک

خصوصیات شیشه رفلکس سکوریت درجه یک

درجه کیفی و قیمت شیشه سکوریت رفلکس نسبت به نوع رنگ و ضخامت و یا برند تولید کننده آن مشخص می شود. ویژگی سکوریته کردن شیشه ها باعث می شود مقاومت این نوع شیشه در مقابل فشار ، ضربه ، حرارت و باد بالا برود و به نوعی نشکن شود ولی اگر هم به هر دلیلی شکسته شود برندگی شیشه های معمولی را ندارد و به قطعات بسیار کوچک تبدیل می شود به همین خاطر خسارت های جانی و مالی در اثر شکستن این نوع شیشه نصبت به مدل های دیگر شیشه بسیار کمتر است و به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.

کشورهای وارد کننده شیشه رفلکس سکوریت ایرانی

کشورهای وارد کننده شیشه رفلکس سکوریت ایرانی

صادرات شیشه رفلکس سکوریت به چه کشور هایی است؟

هنگام تولید یک محصول در کارگاه یا کارخانه اولین چشم انداز عرضه آن بعد از بازار داخلی ، صادرات محصول تولیدی به سایر کشورهای دور و نزدیک می باشد و تولید کنندگان شیشه هم این موضوع را همیشه در نظر داشته اند.

بیشتر بخوانید :  صادرات شیشه دوجداره نما باکیفیت ایرانی

آیا می دانید حدود یک سوم تولیدات شیشه در ایران صادر می شود؟

صادرات شیشه در ایران

تولید شیشه نیاز به انرژی فراوان دارد و ایران سرشار از انرژی بخصوص سرشار از منابع گاز است.

که برای تولید شیشه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

منابع مورد نیاز تولید شیشه مثل سیلیس در ایران فراوان است و تقریبا برای تولید شیشه نیاز به واردات مواد خام نمی باشد.

با پیشرفت تکنولوژی در ایران نیز کارخانه ها با مجهز شدن به فناوری روز دنیا ، توانسته اند شیشه های با کیفیتی تولید کنند که قدرت رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارند.

شیشه تولید شده در کشور با داشتن کیفیت و قیمت تمام شده ی مناسب ، می تواند شرایط بسیار مناسبی را برای صادرات به دیگر نقاط جهان داشته باشد.

امروزه ایران به بیشتر کشور های منطقه و همسایه و کشور های اروپایی صادرات خوبی را انجام می دهد ولی بیشترین سهم صادرات ایران به کشورهای همسایه می باشد و مهمترین مقصد صادرات ایران در مورد شیشه ، کشور هند است.

و روند افزایشی این سهم در بازار شیشه هند، موجب شده که دولت این کشور با هدف حمایت از تولیدکنندگان هندی، به اعمال مقررات ضد دامپینگ روی بیاورد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *