,

صادرات شیشه دوجداره نما باکیفیت ایرانی

صادرات شیشه دوجداره نما با کیفیت ایرانی به کشورهای همسایه زود خوبی را برای ایران به ارمغان آورده است. شیشه های دو جداره نما کاربردهای زیادی برای برجها و آپارتمان‌های لوکس دارند و به همین دلیل تولید و فروش آنها افزایش یافته است.

صادرات شیشه دوجداره نما باکیفیت ایرانی

خصوصیات منحصر بفرد شیشه دوجداره نما

خصوصیات منحصر بفرد شیشه دوجداره نما شیشه دو جداره چیست؟
 لعاب مضاعف توسط دو لیوان ایجاد می شود که وسط آن یک پروفایل جداکننده قرار می گیرد و با یک هوای بسته شده یا محفظه گاز مشخص می شود.
 رایج ترین ترکیبی که معمولاً در این نوع پنجره ها وجود دارد 4/12/4 است ، به این معنی که دو لیوان 4 میلی متر و محفظه هوا را اندازه گیری می کنند 12. با ضخامت این عناصر می توان ویژگی های پنجره را تغییر داد.  از آنجا که ضخامت بیشتر لیوان ها ایزوله صوتی بیشتر را نشان می دهد و دامنه بیشتری از دوربین ، ایزولاسیون حرارتی بیشتری دارد.
 با این حال ، این تا حدودی صحیح است ، زیرا اگر ویژگی های عایق خود را به آن اختصاص دهیم ، دوربین عایق بندی خود را از دست می دهد و منطقی نیست که عینک های خیلی ضخیمی را وارد کنید ، که یک پنجره بسیار سنگین باشد.  بنابراین ، اقداماتی که بیشتر توصیه می شود 6/12/4 یا 6/16/4 است.
 علاوه بر این ، لعاب دوتایی می تواند بیش از دو لیوان را به هم چسباند ، که می تواند به بهبود برخی از مزایای آن کمک کند.
 مزایای لعاب دو جداره
 عایق حرارتی
 با توجه به ترکیب آنها ، پنجره های دو جداره آماده عایق بندی هر دو سرما و گرما هستند ، در هر دو مورد نشان دهنده صرفه جویی قابل توجهی در انرژی است.
 در مواجهه با سرما ، به کاهش هزینه های گرمایش کمک می کند و همچنین از نصب رادیاتور در زیر ویندوز نیز جلوگیری می کند ، زیرا هیچ فضای سردی در اطراف آنها ایجاد نمی شود.
 با توجه به گرما ، هزینه های سیستم تهویه مطبوع صرفه جویی می شود ، زیرا به لطف شیشه مضاعف ، گرمای ناشی از خارج به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.  این به خنک نگه داشتن خانه و بدون صرف انرژی بیش از حد کمک می کند.
 علاوه بر این ، اگر دو لعاب دوتایی را با یک عایق خوب ترکیب کنیم ، به یک سطح بهینه عایق حرارتی برای خانه های خود خواهیم رسید.
 عایق صوتی
 ظرفیت عایق صوتی این نوع پنجره ها در جداسازی خانه ما از اذیت و آزار خارج از خانه بسیار مؤثر است ، به خصوص اگر در مناطقی با آلودگی صوتی زیادی زندگی می کنیم.
 

بیشتر بخوانید :  عرضه کنندگان شیشه ۴ میل فلوت در کشور

کشورهای وارد کننده شیشه دوجداره نما ایرانی

کشورهای وارد کننده شیشه دوجداره نما ایرانی
 شیشه هم در ساخت آن و هم در بازیافت آن به محیط زیست کمک می کند.  هنگام تولید آن ، عناصر طبیعی مانند ماسه ها مداخله می کنند و فرآیندهای تکنولوژیکی مورد استفاده باعث می شوند تا تأثیرات محیطی به حداقل برسد.  علاوه بر این ، قابل بازیافت است.
 عایق تهیه شده توسط ترکیب پنجره های دو جداره ، به نوبه خود ، نشان دهنده پس انداز قابل توجهی در سیستم های گرمایشی و سرمایشی است ، که به کاهش انتشار CO2 کمک می کند ، بنابراین برای مبارزه با اثر گلخانه مهم است.
 علاوه بر این ، عایق صوتی به کاهش آلودگی صوتی ، که در شهرها بسیار وجود دارد ، کمک می کند.
 مزایای دیگر
 ویندوز عناصری هستند که پس از نصب ، مدت طولانی در خانه های ما دوام خواهند داشت ، بنابراین شناختن چگونگی انتخاب بهترین ترکیب لعاب و پروفیل ، بسیار مهم است تا از مزایا و پس اندازهایی که این امر برای ما به وجود می آورد ، استفاده کنیم.  بلند مدت
 پروفیل های لعاب دو جداره
 اگر با مشخصات خوب همراهی نکنید ، یک لیوان خوب بی فایده است.  اگر نمایه ای که در آن نصب شده است دارای ویژگی های مشابه نباشد ، خواص شیشه باطل می شوند.
 به این ترتیب اگر بخواهیم عایق حرارتی به پنجره خود بدهیم ، در صورتی که نمی خواهیم درجه حرارت بیرون به داخل خانه بیفتد ، باید مشخصات آن به همان اندازه عایق بندی شود.
 و همچنین با عایق بندی صوتی اتفاق می افتد ، زیرا برای سر و صدای خارج از منزل بسیار آسان است تا شکاف های یک نجاری ضعیف فیلتر شود.
 بهترین پروفیل های عایق که می توانیم در بازار پیدا کنیم عبارتند از: پروفیل های پی وی سی ، پروفیل های چوبی و پروفیل های آلومینیومی با یک پل حرارتی بزرگتر از 12 میلی متر ، که هر یک از آنها همیشه باید بهمراه دو جداره نصب شود.

بیشتر بخوانید :  خرید مسقیم شیشه دوجداره فلوت
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *