صادرات انواع سرامیک نما ساختمان

سرامیک، یکی از مصالح مهم در صنعت ساختمان سازی است، که در طرحها و رنگ بندی های متنوعی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال، هم در فضای بیرونی ساختمان و هم در نمای داخلی ساختمان به کار می رود. همچنین، برای پوشش کف ساختمان نیز قابلیت استفاده نیز دارد.

صادرات سرامیک نما ساختمان، با توجه به استاندارد های کیفی بالا به کشور های دیگر صورت می گیرد. کیفیت بالا، از اهداف مهم جهت سودآوری بالاست. 

صادرات انواع سرامیک نما ساختمان

کیفیت روز سرامیک نما ساختمان

کیفیت روز سرامیک نما ساختمان در حال حاضر، با توجه به قیمت بالای سنگ و فشار زیادی که سنگ، به دلیل وزن زیاد به ساختمان تحمیل می کند، استفاده از سرامیک برای نمای ساختمان به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. سرامیک ها برای نمای ساختمان، از کیفیت های متفاوتی بهره می برند، ولی به دلیل بازتاب شدید نور، برای ساختمان هایی که در مکان های پر رفت و آمد قرار دارند، مورد استفاده قرار نمی گیرند. یکی از معایب سرامیک نما، این است که عایق مناسبی برای سرما و گرما نیست و در شرایط آب و هوایی مختلف، دچار آسیب می شود. 

یکی از ویژگی های کیفی سرامیک نما، وزن آن است که در مقایسه با انواع سنگ ها، به مراتب از وزن پایین تری برخوردار است و در برابر حرارت و آتش سوزی از دوام و استحکام زیادی برخوردار است. با توجه به اینکه کیفیت های متنوعی از این محصول در بازار یافت می شود، نوع باکیفیت آن در برابر ریزش، زلزله و ضربه از مقاومت قابل توجهی بهره می برد. همچنین، انعطاف پذیر سرامیک نما، بسیار بالاست و عملیات اجرای آن به راحتی قابل انجام است. 

بیشتر بخوانید :  تولید کنندگان نما سرامیک خشک

یکی دیگر از ویژگی های مهم و کیفی سرامیک نما، این است که از اتلاف و هدر رفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری می کند و برای ساختمان های مرتفع، به دلیل استفاده عدم استفاده از ملات قابل اجرا است. همچنین نوع مرغوب این محصول، هیچ گونه ضایعاتی ندارد و عایق صدای بسیار مناسبی است. از طرفی، سرامیک های مورد استفاده باید از نظر ابعادی کاملا استاندارد باشند و نباید دارای هیچ گونه شکستگی باشد. 

فروش انواع سرامیک نما ساختمان

فروش انواع سرامیک نما ساختمان فروش انواع سرامیک نما ساختمان، بر اساس استاندارد های کیفی بالا و مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت و همچنین، طرحها و رنگ بندی های آنها، دارای قیمت های مختلفی است. فروش سرامیک نما به طور عمده، دارای مزایای ویژه ای است.

یکی از این مزیت ها این است، که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شده و بسیار مقرون بصرفه تر است. در هنگام خرید، حتما مشاوره های لازم را از کارشناسان فعال در زمینه خرید و فروش دریافت نمایید. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *