خرید ورق آلومینیوم دریایی با قیمت عمده

خرید ورق آلومینیوم دریایی با قیمت عمده در کشورمان افزایش پیدا کرده است. ورق آلومینیوم دریایی در صنعت استفاده های زیادی دارد و به همین دلیل تولید آن در کارخانه ها زیاد شده و جزو پرفروش ترین ورق ها می باشد

خرید ورق آلومینیوم دریایی با قیمت عمده

ورق آلومینیوم دریایی چیست؟

ورق آلومینیوم دریایی چیست؟ کاربردهای آلومینیوم در صنایع دریایی

 آلومینیوم برای ساخت قایق های تفریحی کوچک ، کشتی های لوکس ، کاروان ، قایق های ماهیگیری و قایق های گشت زنی به برخی از بزرگترین کشتی های مسافربری و اتومبیل با سرعت بالا در جهان ایده آل است.  مزایای همه کاره از قدرت و جوش آلومینیوم به خوبی مستند است.  این ماده مورد نظر برای بسیاری از طراحان و سازندگان قایق به طور یکسان است.

 دلایلی که آلومینیوم در مواد زراعی دریایی چنین ماده محبوب است.

 آلومینیوم تمام شده – اتمام مکانیکی و شیمیایی و آلومینیوم آنودایزینگ

 آلومینیوم و آلیاژهای آلومینیوم – مزایای بارز و خصوصیات سودمند اکستروژن آلومینیوم

 اکسترود کردن آلومینیوم و آلیاژهای آلومینیوم – فرایند اکستروژن ، اقتصاد و طراحی

 خواص آلومینیوم که باعث محبوبیت آن در صنعت دریایی می شود عبارتند از:

 آلومینیوم وزن سبک است.

 در محیط های دریایی از مقاومت در برابر خوردگی بالایی برخوردار است.

 از استحکام بسیار خوبی نسبت به وزن برخوردار است.

 در ورق ، صفحه و اشکال اکسترود شده پیچیده موجود است.

 ساخت آن آسان است.

 آلیاژهای آلومینیوم مورد استفاده در صنایع دریایی

 آلیاژهای آلومینیوم که معمولاً در صنایع دریایی مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

 آلیاژهای آلومینیوم منیزیم – سری 5000 ، در درجه اول برای مواد نورد (ورق / صفحه) استفاده می شود.  متداول ترین آنها 5083 و 5383 است. آلیاژهای آلومینیوم منیزیم و سیلیکون – سری 6000 ، که در درجه اول برای بخشهای اکسترود شده مورد استفاده قرار می گیرد.  متداول ترین آنها 6082 ، 6061 ، 6005A & 6060 است.

بیشتر بخوانید :  قیمت جدید ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق

مراکز فروش ورق آلومینیوم دریایی به صورت عمده

مراکز فروش ورق آلومینیوم دریایی به صورت عمدهآلومینیوم یک فلز بسیار متنوع است و دارای چندین مزیت است ، به دلیل سبک بودن و انعطاف پذیری بسیار شناخته شده است.  این می تواند ریخته گری ، ذوب شده ، تشکیل شده ، ماشین کاری و اکسترود شود که می توان آن را به اشکال مختلفی تولید کرد و سپس متعاقباً ساخته شد تا متناسب با انواع کاملاً استفاده شود.

 به دلیل تطبیق پذیری و استحکام بسیار زیاد ، استفاده از آلومینیوم به خصوص با مزایایی که ارائه می دهد محبوبیت بیشتری یافته است.  از طریق فرآیند اکستروژن آلومینیوم می توان آن را در طرح های پیچیده تری تهیه کرد.  این اکستروژن را می توان در انواع مختلفی از جمله آنودایز ، آسیاب یا رنگ آمیزی تهیه کرد و سپس می توان آنرا ماشینکاری یا ساخت کرد.

 سبک وزن

 یک فلز سبک وزن شناخته شده ، دارای وزن مخصوص تقریبا 2.71 گرم در سانتی متر مکعب است.  این حدود یک سوم وزن فولاد است که حمل و نقل را آسان تر و ارزان تر از سایر فلزات می کند.  استحکام آلومینیوم را می توان با استفاده از عناصر مختلف آلیاژی سازگار کرد تا مزایای بهتری از جمله استحکام بالاتر یا شکل پذیری آسان تری داشته باشد.  ورق های آلومینیومی به دلیل طبیعت سبک ، مقاومت در برابر خوردگی و سهولت در ساخت ، محکمی برای پروژه هایی مانند تخته سنگ وسایل نقلیه ، آثار هنری ، روکش فلزی ساختمان و جا دادن آشپزخانه از دیگر کاربردهای دیگر است.

 مقاومت در برابر خوردگی

بیشتر بخوانید :  بازار خرید ورق آلومینیوم درجه 1 اراک

 آلومینیوم یک فلز مقاوم در برابر خوردگی است که به طور طبیعی یک پوشش محافظ ایجاد می کند.  روکش تشکیل شده بسیار نازک است و هنگام تماس آلومینیوم با محیط اکسید کننده تولید می شود.  این لایه اکسید آلومینیومی محافظ به محافظت از سطح فلز در برابر خوردگی کمک می کند.  علاوه بر این ، به دست آوردن سطح سطحی مانند نقاشی یا آندایزینگ می تواند باعث افزایش بیشتر مقاومت به خوردگی فلز شود.

 رسانایی الکتریکی و حرارتی

 این هادی بسیار عالی گرما و برق است.  اگرچه آلومینیوم به اندازه مس رسانا نیست ، اما تقریباً یک سوم وزن است به این معنی که یک سیم آلومینیومی با نیمی از وزن یک سیم مسی به همان میزان مقاومت الکتریکی را دارد.  در نتیجه ، این ماده برای خطوط انتقال نیرو انتخاب شده است.  همچنین این ماده هدایت گرمای عالی است و به عنوان هیت سینک در انواع کاربردها مانند چراغ های LED ، محصولات الکتریکی ، مادربردهای رایانه ای و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *