,

خرید عمده شیشه رفلکس درجه یک

خرید عمده شیشه رفلکس درجه یک در کشورمان افزایش پیدا کرده است. بسیاری از افراد برای ساختمان های خود از شیشه های رفلکس با کیفیت و مرغوب استفاده می کنند. شیشه های رفلکس جزو پرفروش‌ترین شیشه ها در کشورمان محسوب می شوند.

خرید عمده شیشه رفلکس درجه یک

ویژگی های شیشه رفلکس باکیفیت

ویژگی های شیشه رفلکس باکیفیتویژگی های شیشه رفلکس باکیفیت متمایز و منحصر به فرد است. شیشه رفلکس یکی از محبوب ترین شیشه های موجود در بازار است.  تنوع رنگ و مزایای این نوع شیشه ها ، این شیشه را به یکی از اولین گزینه های ساخت پنجره تبدیل می کند. البته از شیشه های رفلکس فقط در پنجره استفاده نمی شود.

 در بعضی موارد ، از شیشه رفلکس نیز برای بالکن استفاده می شود.

همچنین به قفسه شیشه ای بالکن معروف است. در این نوع شیشه ها ، یک سطح شیشه ای با بازتاب گرما و نور پوشانده شده است ، که نور خورشید را منعکس می کند و گرما و درخشش را به شدت کاهش می دهد.

 شیشه رفلکس

 بازتاب نور در نما

 اگر از نور روز به شیشه بازتابی نگاه کنیم ، می توانیم ببینیم که تصاویر اطراف آن را مانند یک آینه منعکس می کند و اگر از داخل نگاه کنیم ، شیشه کاملاً شفاف است.

 مزایای استفاده از شیشه های رفلکس:

 شیشه رفلکس از مشاهده خارج در طول روز جلوگیری می کند. یعنی هیچ کس نمی تواند از بیرون ساختمان ببیند.  به عبارت دیگر ، حریم خصوصی خانه یکی از مزایای آن است. یکی دیگر از مزایای شیشه های رفلکس بازتاب نور مستقیم خورشید است که از ورود گرمای تابستان به خانه جلوگیری می کند. همچنین از زیبایی بیرونی برخوردار است که از تنوع زیادی در رنگ برخوردار است.  این نوع شیشه های رفلکس تابش رادیواکتیو نیز دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید :  صادرات شیشه دوجداره نما باکیفیت ایرانی

همچنین تغییر دیدگاه بیننده از داخل به خارج با شیشه های رفلکس

 انواع شیشه های رفلکس:

 شیشه رفلکس دو جداره

 شیشه رفلکس شیشه ای دو جداره (فقط رنگ نقره ای)

فروش شیشه رفلکس با قیمتی ویژه

فروش شیشه رفلکس با قیمتی ویژهبرای خرید شیشه رفلکس درجه یک باید نکات زیادی را بدانید و آنها را رعایت کنید تا بتوانید محصول بی نظیر و عالی خریداری نمایید.

قبل از خرید این شیشه ها اندازه گرفته شود.  مقادیر تعیین شده و توصیه های انجام شده متغیرهای زیادی در نظر گرفته می شود.  اینها شامل طول و عرض جغرافیایی ساختمان ، موقعیت خاص ساختمانها و زمینهای مجاور ، هر نما در رابطه با مسیر خورشید است.

 در کنار این ، باید طراحی ساختمان در نظر گرفته شود.  این شامل ارتفاع پنجره ها از سطح زمین و خصوصیات فنی واحد لعاب (یعنی نوع شیشه ، اندازه حفره ، محتوای حفره و غیره) می باشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *