خرید آسان عایق رطوبتی نانو در بازار داخلی

عایق رطوبتی نانو به عنوان جدیدترین نمونه عایق های رطوبتی موجود در جهان، پیشرفت بسیاری را نسبت به نمونه های قبلی این محصول از لحاظ ساختاری و کاربردی به خود دیده اند. آشنایی با ویژگی های این محصول می‌توانند مشتریان انواع عایق رطوبتی را در زمینه انتخاب برترین نمونه های این محصول یاری کند.

خرید آسان عایق رطوبتی نانو در بازار داخلی

جدیدترین انواع عایق رطوبتی نانو

جدیدترین انواع عایق رطوبتی نانو عایق های رطوبتی جدید علاوه بر اینکه در مدل های گوناگونی ارائه می‌شوند، دارای رنگ بندی های متنوع نیز هستند. البته این رنگ بندی به دلیل ایجاد زیبایی در عایق نیست و به دلیل افزودن مواد نانو مخصوص در جهت بالا بردن کیفیت ساخت این محصولات ایجاد شده است.

عایق رطوبتی سفید نانو یکی از محصولاتی است که مقدار فروش بالایی در بازار داخلی دارد و مورد توجه بسیاری از پیمانکاران پروژه‌ های بزرگ ساختمانی می باشد. نمونه های سفید رنگ این محصولات نسبت به مدل هایی که در رنگ های مشکی و طوسی ارائه می‌ شوند از لحاظ کیفیت ساخت در رتبه‌ های بهتری قرار می‌گیرند و به هنگام نصب، مقاومت بسیار بالایی را در برابر حرارت ایجاد شده از طریق اتو نشان می دهند.

انواع عایق رطوبتی نانو موجود در بازار از مدل هایی با ضخامت ۲ میلی متر که به عنوان عایق رطوبتی پشت بام و عایق رطوبتی سرویس بهداشتی استفاده می‌ شود، گرفته تا نمونه‌ های مخصوص استخر با ضخامت پنج میلی متر را شامل می شود. نمونه های استخری این محصولات به دلیل اینکه باید فشار بالاتری از آب را تحمل کنند در ضخامت های بیشتری نسبت به مدل های معمولی تولید شده اند تا بتوانند برای سالیان دراز نیاز استخر ها به عایق را برطرف کرده و کارایی بی عیب و نقص استخر را تضمین کنند.

بیشتر بخوانید :  عرضه مستقیم عایق رطوبتی نانو در کشور

آخرین قیمت عایق رطوبتی نانو

آخرین قیمت عایق رطوبتی نانو قیمت عایق رطوبتی نانو به عوامل بسیاری وابسته است. خارجی یا ایرانی بودن محصول یکی از عواملی است که بیانگر قیمت آن می‌ باشد. نمونه های ایرانی این محصول از قیمت پایین تری نسبت به مدل های خارجی برخوردار اند.

البته قیمت پایین نمونه های ایرانی عایق رطوبتی، دلیلی بر کیفیت پایین‌ تر آن ها نسبت به مدل های خارجی این محصول نمی باشد. تولید کنندگان برتر عایق رطوبتی در داخل ایران توانسته اند با تهیه مواد اولیه مناسب برای تولید این محصولات، از طریق صنایع پتروشیمی بزرگ در داخل ایران، این محصولات را بومی سازی کرده و با قیمت پایین تری نسبت به کشور های خارجی ارائه کنند.

در صورتی که تمایل دارید از قیمت به روز نمونه های مختلف این محصولات آگاه شوید و حتی در زمینه خرید نمونه عایق مناسب مشاوره بگیرید، به شما توصیه می‌ کنیم با کارشناسان با تجربه فروش ما تماس گرفته و از تجربیات گران بهای ایشان در این زمینه بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *