تولید کننده بتن اکسپوز تایل

بتن اکسپوز تایل در واقع نوعی پنل پیش ساخته از جنس بتن می باشد که به منظور زیباسازی هم در نمای داخلی و هم در نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این مصالح ساختمانی برای پوشش کف نیز مناسب است. ظاهر زیبا و جالب توجه از ویژگی های بارز آن به شمار می رود. در این مطلب در رابطه با تولید کننده بتن اکسپوز استایل و همچنین قیمت آن بحث خواهیم کرد.

بتن اکسپوز چیست؟

بتن اکسپوز در واقع همان بتن های معمولی هستند که طی فرآیندی در کارخانه ها به صورت پنل های پیش ساخته قابل نصب، با ابعاد و سایز های مختلف ساخته میشوند. بتن اکسپوز معمولا برای ساختمان هایی با سازه های مدرن، مینیمال و ساده استفاده میشود. این متریال به دلیل استحکام بالا، سرعت نصب بالا و مرمت آسان بسیار مورد توجه طراحان و سازندگان قرار گرفته است.

تولید کننده بتن اکسپوز تایل

همه چیز درباره بتن اکسپوز تایل

همه چیز درباره بتن اکسپوز تایل  بتن اکسپوز تایل از نظر تحمل شوک های حرارتی در سطح بالایی قرار دارد. علاوه بر این، نسبت به جذب نم و رطوبت نیز مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. کاربرد افزودنی های مختلف، منجر به چنین ویژگی در این مصالح ساختمانی شده است.

انواع مختلفی از آن طراحی و تولید می گردد. برخی از آنها دارای سطح صاف و برخی دارای سطح متخلخل هستند. از نظر ضخامتی هم طیف متنوعی از آنها ارائه می شود. اصولا نوع ضخیم تر را برای کف و نوع کم ضخامت تر را برای نما مورد استفاده قرار می دهند.

انواع رنگ های گلاس و همچنین طرح های متنوعی که روی آنها چاپ شده است، موجب ایجاد تنوع در آن می شود. طرح های هرمی، بلوکی و سه بعدی هم از مدل های متنوع آن به شمار می روند.

بیشتر بخوانید :  تولید نمای بتنی اکسپوز در کشور

ماهیت این نوع مصالح ساختمانی سرد بوده و در ترکیب با سایر مصالح باید به این ویژگی توجه داشت. بتن مذکور را به عنوان مصالح مدرن و صنعتی می توان دسته بندی کرد. در اماکنی که تردد زیاد انجام می شود، مانند پارک ها و پیاده رو ها به فور از این بتن ها استفاده می کنند.

 از دیگر ویژگی های که برای آن می توان نام برد، رنگ پذیری نامحدود می باشد. به طور کلی آنها را در گروه رنگی کمرنگ، پر رنگ و حد واسط تقسیم می کنند. سرعت عمل برای نصب و اجرای آنها نیز بالا بوده. برای این منظور از ملات های مختلف و چسب استفاده می شود.

در مقایسه با بسیاری دیگر از مصالح مورد استفاده در نما از وزن کمتری برخوردار هستند و قابلیت حمل آسانی دارند.

قیمت روز بتن اکسپوز تایل

قیمت روز بتن اکسپوز تایل بازار بتن اکسپو تایل از رونق زیادی برخوردار است. چرا که دارای ویژگی های ارزشمند و اقتصادی می باشد. در رابطه با قیمت آن هم باید اشاره کرد که عوامل مختلفی بر آن اثرگذاند.

به عنوان مثال خرید عمده و مستقیم، قیمت بتن مذکور را تا حد زیادی کاهش می دهد. ضخامت این مصالح، کیفیت ساخت، طرح و مدل و میزان تقاضا نیز رابطه مستقیمی با قیمت تمام شده آن دارند.

همه چیز درباره اجرای نمای بتن اکسپوز

همانطور که شاید شما هم بدانید، نمای ساختمان یکی از مهمترین عناصر در زیبایی و جلوه آن است. امروز با پیشرفت تکنولوژی شاهد استفاده از متریال های پیشرفته ای برای نمای ساختمان ها هستیم. یکی از این متریال ها بتن اکسپوز است که طرفداران زیادی در حوزه نماسازی را به سمت خود جذب کرده است. در ادامه این متن می خواهیم با این متریال و نحوه اجرای نمای بتن اکسپوز آشنا شویم.

بیشتر بخوانید :  نمایندگی انحصاری بتن اکسپوز

اجرای نمای بتن اکسپوز

مزایای اجرای نمای بتن اکسپوز

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، نمای ساختمان علیرغم زیبایی باید اصولی و کاربردی طراحی شود. اجرای نمای بتن اکسپوز یکی از بهترین روش های نما سازی برای حفظ زیبایی و اصالت بنا میباشد. در ادامه به مزایای اجرای این نما اشاره خواهیم کرد:
• استحکام بالا و طول عمر زیاد در برابر شرایط نامساعد
• تنوع ظاهری از جمله: تنوع رنگ، تنوع بافت (صیقلی، بتن واش، طرح چوب پارچه، طرح کاشی و …)
• نصب آسان با سرعت بالا
• هزینه های مقرون به صرفه

کلام پایانی

اجرای نمای بتن اکسپوز امروز یکی از مدرن ترین متد ها برای سازه های ساده و زیبا میباشد. استفاده از این متریال در بنای ساختمان در عین سادگی بسیار زیبا و همه پسند است، به همین دلیل مخاطبان زیادی در میان طراحان و سازندگان دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این متریال و اجرای نمای بتن اکسپوز میتوانید با مجری تخصصی این مدل نما گروه ساختمانی ترنج در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *