تولید نمای بتنی اکسپوز در کشور

به طور کلی نمای بتنی اکسپوز به نماهای بتنی گفته می شود که تنها از بتن نمایان استفاده شود و بر روی آن هیچگونه نمای دیگری انجام نشود. این نماها که نوعی از نماهای کلاسیک می باشند از طرفداران خاصی نیز بهره می برند. برای تولید نمای بتنی اکسپوز نیاز به تجربه و تخصص خاصی دارد. بتنی که برای تولید نمای بتنی اکسپوز به کار می رود می بایست از یکسری افزودنی های مجاز بتن برای آن به کار برد تا همگن و یکنواخت باشد. قالبی که برای اینگونه نماها استفاده می گردد باید عاری از هر گونه برجستگی و تو رفتگی باشد تا بتوان سطح یکدستی را به وجود آورد.  

تولید نمای بتنی اکسپوز در کشور

جدیدترین مدل نمای بتنی اکسپوز

جدیدترین مدل نمای بتنی اکسپوزامروزه برای ساخت و تولید نمای بتنی اکسپوز از طرحها و مدل های مختلفی استفاده می شود. 

برای ساخت اینگونه نماهای طرح دار باید از قالب های طرح دار استفاده کرد. طرح روی قالب هر چه باشد دقیقا بر روی سطح بتن نقش می بندد.

جدیدترین مدل نمای بتنی اکسپوز که تهیه و تولید می شود دارای قالب های جدید و مدرن می باشد که در تهیه و تولید نمای بتنی اکسپوز نقش شایانی دارد.

در واقع برای این که بتوانیم نمای خاص و جدیدی تولید نماییم می بایست از قالب سازان و طراحان قالب به روز و جدیدی استفاده کنیم.

برای آن که نمای بتنی نمایان ما به خوبی و صاف از قالب در آید ضروری است تا از بتن با کیفیت بالا و طرح اختلاط و دانه بندی مناسب برای آن استفاده کنیم زیرا بتنی که برای اینگونه نماها استفاده می شود باید از قوام و کار آیی خوب برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید :  تولید کننده بتن اکسپوز تایل

بعضی از کارخانه های تولیدی بتن آماده برای ساخت این بتنها از افزودنیهایی نظیر ژل میکروسیلیس و روان کننده استفاده می کنند و گاهی نیز از بتن های خود تراکم یا اس سی سی در تولید این نماها استفاده می کنند زیرا بتن های اس سی سی نیاز به متراکم نمودن با دستگاه های ویبره را ندارند.   

خرید نمای بتنی اکسپوز با نازلترین قیمت

خرید نمای بتنی اکسپوز با نازلترین قیمتبرای خرید نمای بتنی اکسپوز لازم است به شرکت های تولید کننده اینگونه نماها مراجعه نماییم.

این شرکت ها بر اساس نقشه های سازه و معماری اقدام به طراحی و ساخت قالب های فلزی متناسب با همان نما می کنند.

بتنی که برای این نماها استفاده می شود از بتن های معمولی گران تر می باشد.

همچنین نوع قالبی که برای این نماها به کار می رود نیز قالب های خاص بوده و گاها نیاز به تولید قالب اختصاصی برای همین نما داشته و در نتیجه از قالب های معمولی نیز قیمت بیشتری دارند.

هزینه اجرای این نماها نیز از سایر کارهای بتنی بیشتر است زیرا نیاز به دقت زیادی دارد.

البته در مقایسه کلی با سایر نماها از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند.  

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *