تهیه برش cnc فلزات با ارزان ترین قیمت

تهیه برش cnc فلزات با ارزانترین قیمت انجام می شود برش سی ان سی فلزات کارایی بسیاری در صنعت داشته است. بسیاری از مردم برای کارهای خود، نیازمند برش cnc فلزات با هزینه کم می باشند.

تهیه برش cnc فلزات با ارزان ترین قیمت

کاربردهای خاص برش cnc فلزات

کاربردهای خاص برش cnc فلزات برش اساسی ترین و پرکاربردترین فرآیند در ساخت فلز است. برش لیزر به دلیل مزایای بسیار زیادی که نسبت به سایر روشها دارد، تکنولوژی مورد استفاده برای انجام چنین کارهایی در صنعت است.

دلیل اینکه مهندسین خدمات برش لیزر را ترجیح می دهند، شامل لیست طولانی موارد جانبی ارائه شده است. از مزایای برش لیزر انعطاف پذیری، دقت، قابلیت تکرار، سرعت، مقرون به صرفه بودن، کیفیت عالی، برش بدون تماس، قابلیت تطبیق پذیری و امکان اتوماسیون است.

 

 برش لیزر برای هر برش جداگانه نیازی به تبادل ابزار ندارد. همان تنظیم برای برش بسیاری از اشکال مختلف در ضخامت مواد یکسان مناسب است. همچنین برش های پیچیده هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. دقت در مقایسه با سایر روشهای برش حرارتی یکی از مهمترین مزایای برش لیزر است. دقت از 1/0 میلی متر +/3 میلی متر فرصتی برای دستیابی به دقت بالا و بدون هرگونه درمان بعد از آن می دهد.  در بیشتر موارد، چنین استاندارد بالایی به معنای عدم تحمل مدارک اضافی است. برش لیزر بسیار سریعتر از روش های برش مکانیکی سنتی است. مخصوصاً در مورد برشهای پیچیده تر.

 هنگام مقایسه آن با سایر روشهای برش حرارتی مانند برش پلاسما یا شعله، لیزر آنها را با سرعت زیاد تا ضخامت معینی که در حدود 10 میلی متر است ضرب می کند.  نقطه مزیت دقیق به قدرت برش لیزر کاهش می یابد، اگرچه.

بیشتر بخوانید :  آشنایی با ورق ها به کار برده شده در نمای دو پوسته فلزی

 این ماشین به نیروی انسانی کمی نیاز دارد، زیرا ماشین آلات برش لیزر معاصر بسیار اتوماتیک است. اپراتور ماشین با تجربه هنوز هم در کیفیت نهایی نقش بزرگی ایفا می کند اما سرعت برش و نیاز کمی به کار دستی در مقایسه با سایر روش های برش باعث کاهش هزینه می شود. بسیاری از ماشین آلات حتی دارای سیستم تغذیه و همچنین نوار نقاله های پیگیری هستند. البته چنین تنظیماتی دستگاه برش لیزری با قیمت بالاتر را ایجاد می کند.

 کیفیت

 با استفاده از تنظیم صحیح، برش های لیزری فقط یک برآمدگی کوچک را رها می کنند. اغلب لازم نیست حتی آن را بردارید. البته بستگی به مواد، ضخامت آن و عوامل دیگر دارد. مشکل دیگر داشتن منطقه ای تحت تأثیر گرما کوچک است. با تغییر ساختار در طول HAZ، منطقه HAZ کوچکتر در قسمتهای قابل پیش بینی و قابل اطمینان تر نتیجه می گیرد. در صورت برش لیزر، فقط پرتو با مواد در تماس است. بنابراین، هیچ اصطکاک مکانیکی وجود ندارد که بتواند ابزار را بپوشد. این احتمالاً یکی از مهمترین جنبه های عظمت برش لیزر است.  تطبیق پذیری از دو طریق تجلی می یابد.

مشاوره خرید و استفاده از برش cnc فلزات

مشاوره خرید و استفاده از برش cnc فلزات فروشندگان ما در مراکز و فروشگاه های معتبر، مشاوره خرید برش cnc فلزات را به مشتریان ارائه می دهند تا انتخاب درستی را بر اساس بودجه و نیاز خود انجام بدهد. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *