ارائه کننده کرتین وال نمای شیشه ای

کرتین وال نمای شیشه ای یکی از زیباترین نماهای مدرن است که به دلیل استفاده از شیشه و آلومینیوم در آن، از شرایط و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. تولید کنندگان کرتین وال این محصولات را در ابعاد مختلف  در بازار ارائه می کنند.این سایت به عنوان ارائه کننده انواع کرتین وال نمای شیشه ای، این محصول را در طرح ها و رنگ های متنوع که دارای کاربرد گسترده ای هستند با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش می رساند. 

ارائه کننده کرتین وال نمای شیشه ای

اطلاعاتی درباره کرتین وال نمای شیشه ای

اطلاعاتی درباره کرتین وال نمای شیشه ای کرتین وال به طور کلی به عنوان یکی از سیستم های سبک و مقرون به صرفه شناخته می شود که از نظر فنی برای استفاده در ساختمان های مرتفع توصیه نمی شود و به دلیل نوع اتصال شیشه ای، تحمل بار در این سیستم باید به همان اندازه محدود و کم باشد. 

انواع کرتین وال برای نمای بیرونی ساختمان کاربرد دارد.  نمای کرتین وال انواع مختلفی دارد، اما بهترین مدل آنها از جنس پروفیل آلومینیومی می باشد و زیباترین آنها پوشش شیشه ای دارند که از دو برابر زیبایی نسبت به سایر انواع نماها برخوردار هستند.

مهمترین ویژگی های کرتین وال شیشه ای شامل عایق گرما، عایق رطوبت و عایق صوتی بودن آنها است که باعث بهینه سازی دمای محیط و نور می شود و در نتیجه نیاز ساختمان به برق کاهش می یابد.

از طرف دیگر، کرتین وال به دلیل اینکه سازه هایی بسیار سبک هستند، باعث کاهش بار کلی ساختمان و همچنین مقاومت خوبی در برابر زلزله می شوند و در آخر اینکه از نظر نصب، زیبایی و مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر نماها برتر هستند.

بیشتر بخوانید :  نمای کرتین وال فریم لس : اجرا + مشخصات فنی

قیمت خرید کرتین وال نمای شیشه ای

قیمت خرید کرتین وال نمای شیشه ای خرید عمده دارای مزیت های زیادی می باشد و قیمت کرتین وال مطلوب تر خواهد بود. قیمت خرید این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه بسیار مناسب می باشد.

کارخانه های تولید پروفیل آلومینیوم در کشور انواع کرتین وال نمای شیشه ای را با کیفیت بالا تولید می کنند. این متخصصان با طراحی و اجرای نماهای شیشه ای توانسته اند مدرن ترین نمای ساختمان را تولید و پیاده سازی کنند.

یکی از بزرگترین کارخانه هایی که کرتین وال تولید می کنند شرکت هایی هستند که در ایران فعالیت دارند و این شرکت ها در توزیع و اجرای نمای ساختمان مشارکت دارند. این محصولات با نام دیوار پرده ای نیز در بازار شناخته می شوند و لازم به ذکر است بدانید امروزه به دلیل کاربرد گسترده، بازار کرتین وال رونق بالایی گرفته است.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه انواع کرتین وال مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. از این رو خریداران می توانند برای خرید عمده با قیمت مناسب از طریق همین سایت اقدام نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *