,

آخرین قیمت ورق کامپوزیت ضد حریق

آخرین قیمت ورق کامپوزیت ضد حریق را می توانید از طریق همین سایت مشاهده نمایید. البته همان طور که می دانید قیمت این محصول به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله این موارد می توان به نوع و گرید محصول مورد نظر اشاره کرد.

آخرین قیمت ورق کامپوزیت ضد حریق

مهمترین مشخصه ورق کامپوزیت ضد حریق

مهمترین مشخصه ورق کامپوزیت ضد حریق

ورق کامپوزیت ضد حریق یکی از انواع ورق کامپوزیت فولادی بوده که دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر آتش می باشد. همان طور که می دانید سالانه ساختمان های زیادی بر اثر آتش سوزی دچار خسارت های بسیار زیادی می شوند که یکی از دلایل آن عدم استفاده از ملزومات ایمنی و فلزی مقاوم می باشد. در واقع اگر در این ساختمان ها از ورق های ضد حریق استفاده می کردند، میزان خسارت آنها بسیار کاهش یافته و از طرفی نیز به مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش آن هم کمک می کنند.

همان طور که از نام این محصول پیداست، مهمترین مشخصه ورق کامپوزیت را می توان ضد آتش بودن آن دانست. به بیان دیگر این ورق ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر آتش سوزی دارای مقاومت زیادی بوده و به همین دلیل نیز از آنها در بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود.

این ورق ها از استحکام و فرم پذیری بسیار زیادی برخوردار بوده و همواره می توانند در مقابل شرایط آب و هوایی گوناگون استقامت خود را حفظ نمایند. این ورقه ها متشکل از یک لایه آلومینیومی بوده که در پایین و بالای آن تعبیه شده و در سراسر آن نیز نوعی از ماده کند کننده سرعت شعله های آتش پاشیده شده است.

بیشتر بخوانید :  سفارش عمده ورق کامپوزیت سفید

از سوی دیگر ورق های ضد حریق کامپوزیتی در دمای بسیار بالا و با مواد سفت کننده مولکولی و با عملکرد مناسب تا بالاترین سطح از پایداری قرارگرفته که در برابر پوسته شدن نیز مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. از جمله دیگر مشخصه ها و ویژگی های این ورقه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وزن بسیار پایین و مقاومت زیاد
  • دوام بالا
  • تنوع در رنگ
  • عایق صدا
  • سهولت در شکل دهی
  • قابلیت بازیافت و عدم آسیب به محیط زیست
  • عدم انتشار گازهای سمی در هنگام افزایش حرارت

تولید انواع ورق کامپوزیت ضد حریق

تولید انواع ورق کامپوزیت ضد حریق

در حال حاضر تولید انواع ورق کامپوزیت ضد حریق با توجه به دانش و تخصص داخلی در کشور صورت می گیرد. به طور کلی می توان گفت انواع این ورق ها به دو صورت زیر در کشور تولید می شوند.

  • ورق های گرید آ؛ این ورق ها تا 90 درصد در برابر حریق مقاوم هستند.
  • ورق های گرید ب؛ این محصول نیز تا 55 درصد مقاومت در برابر حریق را دارا می باشد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *